אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

אחזקת בריכות שחייה


מחפשים אחזקת בריכות שחייה? הגעתם למקום הנכון :)

 

מחפשים אחזקת בריכות שחייה לבית? מלאו את הפרטים בחלק העליון של האתר ובתוך רגע יחזרו אליכם המומלצים ביותר על בסיס דירוג לקוחות קודמים בנושא אחזקת בריכות שחייה באזור המבוקש! השימוש בשירות הוא בחינם – נסו עכשיו. כמובן שניתן לבחור האם לקבל הצעה אחת או מספר הצעות וכמו כן לתזמן למועד אחר את קבלת ההצעות. לאחר מילוי הפרטים המערכת שלנו תתקשר לאמת את מספר הטלפון שלכם, נא להקיש 1 לאישור ומיד לאחר מכן בעל העסק המומלץ ביותר באזורכם.

 

בריכת שחייה בבית היא ללא ספק פינוק מושלם עבור ילדים ועבור אירוח חברים ובני משפחה, אך כמובן שיש צורך לתחזק אותה היטב, שהרי המים חשופים למזהמים רבים ובקטריות העלולות להצטבר עקב שימוש בבריכה, לכן חברות רבות מציעות שירות אחזקת בריכות שחייה לבתים פרטיים. חברות אלו מעניקות גם אחזקת בריכות במקומות נוספים, אם זה בקנטרי קלאב, בבית מלון, בצימרים, בחדרי כושר, בבית דיור מוגן, בבריכות שכונתיות ולמעשה בכל מקום בו קיימת בריכה.

מהי אחזקת בריכות?

שירות אחזקת בריכות שחייה כולל הגעה של אנשי מקצוע לבריכה ושימוש במכשור חדשני ובחומרים מיוחדים לצורך ביצוע פעולת שונות לטיהור המים.

בין יתר השירותים הניתנים על ידי בעלי מקצוע אלו, תוכלו למצוא את הבאים: סינון המים על ידי מכשור מיוחד כל תקופה מסוימת לצורך הוצאת פסולת, הכלרה של המים שהיא פעולה הנעשית על ידי חומרי כלור מיוחדים, בדיקת איכות של מי הבריכה אשר כולל את עמידות המים מבחינת תו תקן, מציאת פתרונות יצירתיים במקרים של ריח רע או מים עכורים, שימוש בחומרי חיטוי ועוד פעולות שונות לצורך תחזוקת הבריכה והכנתה לעונת הרחצה.

את פעולות אחזקת הבריכות יש לבצע רק על ידי חברות מקצועיות המתמחות בתחום זה, אך על חברות אלו להשתמש עם ציוד איכותי לצד שימוש בחומרים איכותיים ביותר על מנת לשמור על ניקיון הבריכה.

שאלות ותשובות בנושא אחזקת בריכות שחייה
הוסף שאלה לספץ
שליחת שאלה למערכת

כיצד עדיף לחמם בריכה? בחימום סולארי או חשמלי?

לכל אחת מאופציות החימום חסרונות ויתרונות. חימום סולארי הוא זול וידידותי לסביבה, אך הוא תלוי באופן מוחלט בשמש. לעומתו, חימום חשמלי אינו תלוי בשמש ולכן הוא שומר על מים חמים ונעימים אף בימים קרים שאין בהם שמש.

מה לעשות אם המים בבריכה עכורים?

במצב שבו ישנם מים עכורים בבריכה, יש לבדוק את רמת הכלור בבריכה ולהוסיף אם צריך. אם הבעיה אינה נפתרת יש לבדוק את רמת הPH ואת רמת הלחץ במסנן ולוודא שמתבצעות פעולות הסינון השוטפות.

מהם הערכים המומלצים בבריכת שחיה?

יש לבצע בדיקה של ערכי הכלור, החומציות והאלקליניות מידי שבוע. ערכי הכלור צריכים להיות בין 1.0-3.0, במידה והערכי הכלור גבוהים מהרצוי יש להוריד מכמות הכלור בבריכה ולהפך. רמת החומציות, PH, צריכה להיות בין 7.4-7.6, במידה ורמת החומציות נמוכה מהרצוי, יגרם נזק לציוד בבריכה, וגירוי בעור ועיניים של המתרחצים. בכדי להוריד את רמת החומציות יש להשתמש בחומר הph+  אשר מנטרל את החומציות.  במידה ורמת החומציות גבוה מהרצוי, המים יעכירו. על מנת להחזיר את החומציות למים יש להשתמש בחומצת מלח. ערכי האלקליניות ישמרו במידה וערכי הכלור והחומציות נשמרו.

כיצד נשמור על ניקיון ותחזוקת בריכת השחייה?

ישנם מספר פעולות אשר הקפדה עליהם תבטיח בריכת שחיה נקיה ואסתטית. ראשית חשוב שמערכת הסינון בבריכה, האחראית על הסירקולציה של המים תעבוד לפחות שמונה שעות ביום במהלך כל יום. פעולה זו מקטינה את הסיכוי שירוקת ובקטריות ימצאו בבריכה. שנית, יש לנקות את הפילטר במסנן, האחראי על איסוף חלקיקים, על בסיס קבוע. המסנן לא מגיע לכל חלקי הבריכה, פינות ומדרגות, וברגע שאזורים אינם מתנקים הם צוברים ירוקת ובקטריות לכן חשוב להבריש את קירות ורצפת הבריכה במברשת ייעודית על בסיס קבוע. את מי הבריכה יש לבדוק ולייצב פעם בשבוע בעזרת ערכת בדיקה. יש לבדוק שערכי הכלור (חומר החיטוי), החומציות (PH) ואלקליניות. כמובן שמומלץ להשתמש בכימיקלים למים שמתאימים לבריכות שחיה ביתיות על חיטוי וניקיון הבריכה. בריכה לא נקיה יכולה לפגוע בקרמיקה ובשטח הבריכה לכן חשוב להקפיד על פעולות אלה.

אחזקת בריכות שחייה ערים

לרשימת הערים המלאה

כלי נגישות