אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תפקידו של טוען רבני


טוען רבני הינו אדם שלמד בישיבה שנים רבות תורה ובוגר ישיבה לדיינות. הוא לומד היטב את אותם נושאים שהדיינים למדו והוא בעצם מדבר עם הדיינים בשפתם על פי חוקי ההלכה היהודית. את הרישיון לייצוג לקוחותיו, טוען רבני מקבל על ידי משרד המשפטים לאחר שעמד במבחנים הנדרשים בתהליך הלימוד, ממש דומה לתהליך אצל עורכי דין. חשוב לציין כי טוען הרבני הינו מחויב לעמוד בכל הכללים החשובים שבהם מחויבים גם עורכי דין, אם זה לפעול במקצועיות רבה, לשמור על חיסיון, לשמור על האינטרס של הלקוח שלו ולפעול במיומנות רבה על פי כללי האתיקה המקצועית וכל זאת על פי רוח ההלכה.

תפקידו של טען רבני הינו מגוון והוא עוסק בעיקר בכל הקשור לסכסוכים משפחתיים שונים בעיקר בין בני זוג בתהליך גירושין ובכל הקשור להסדרת מצבן של עגונות ומסורבות גט. מעבר לכך, טוען רבני יכול לסייע בכל הקשור לתהליכי גיור והתנהלות מול בית הדין בנושא זה, כך שתפקידו חשוב וקריטי במצבים רבים.

למה כדאי להיעזר בטוען רבני בבית דין רבני?

מקצוע של טוען רבני יכול להיות גם לנשים וגם לגברים, כלומר שיש נשים שהוסמכו לעסוק בתחום זה. כאשר מדובר בבית דין רבני, תמיד כדאי להיעזר בטוען רבני מכיוון שהוא יכול לדבר בשפתם של הדיינים והוא מכיר היטב את חוקי ההלכה ומתנהל לפיהם.

כלי נגישות