אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תעודת אחריות למכשירי חשמל : חסכון בכסף


בעלי מקצוע מומלצים

כאשר אתה קונה מכשיר חשמלי לבית, כדאי לך להוסיף לחשבון תעודת אחריות אשר תתן לך כיסוי מלא עבור תיקון מ.כביסה, מייבשים, תנורים, מדיחים או כל מכשיר אחר שאתה רוכש.

אין זה וודאי שהמכשיר החדש שרכשת, אשר הגיע ישירות מהמפעל, יהיה מוכן לעבוד בשבילך למשך השנים הבאות. רבים מהם מתקלקלים או נשחקים עם הזמן ובעזרת תעודת אחריות תוכל לחסוך לא מעט כאבי ראש ותסכולים. הסיבה היא שלא משנה מה לא בסדר עם המכשיר, בין אם באשמתך או באשמת היצרן, התיקון יתבצע ללא כל עלות מצדך ובמקרים מסויימים תוכל אף לקבל מכשיר חדש בהתאם לתנאי התעודה.

אם מדיח הכלים שלך לא שוטף כמו שצריך, או שמא מכונת הכביסה לא מנקה את הבגדים שלך במידה מספקת או כל סיבה אחרת בשלה אתה מזמין איש שירות, אתה תדע שהשירות מכוסה על ידי תעודת האחריות. יתרה על כך, במידה והיה לך מכשיר חשמלי ללא תעודת אחריות בתוקף, אתה בוודאי מודע ללא מעט תסכולים והוצאות שהיית צריך להוציא עבור הזמנת חשמלאי, רכישת חלקי חילוף ותשלום על העבודה.

יתרון נוסף לתעודת האחריות הוא, במידה והמכשיר מתקלקל , אתה יכול להיות שקט ורגוע כי איש השירות הנשלח אליך מטעם החברה מוכשר ומוסמך לטיפול במכשיר המיועד ויתקן אותו בחזרה לפעילות רגילה בתוך זמן קצר.

אתה תרכוש מכשירי חשמל ביתיים רבים במהלך החיים ותמיד טוב לדעת, שלא משנה מה מתקלקל או נהרס, תעודת האחריות שרכשת מכסה את העבודה, עלויות השירות וחלקי החילוף השונים. לא משנה מהי העלות של תעודת האחריות, ללא ספק היא מסירה מעליך לא מעט דאגות ובטווח הרחוק שווה כל שקל שהשקעת בה.

כלי נגישות