אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תכנון ועיצוב גינות


כיום, נראה כי תחום עיצוב גינות הולך ותופס תאוצה רבה וזאת לאור העובדה כי גינה ירוקה בבית הינה מקנה לדייריה רוגע שלא יסולא בפז. את הגינה ניתן לעצב בבתים פרטיים, בכניסה לבנייני מגורים ואפילו בבתים השוכנים בקומות גבוהים ובפנטהאוז. יש לא מעט בעלי מקצוע העוסקים בתחום זה, אם זה גננים, אדריכלי נוף, מעצבי פנים שתפקידם לעצב לכם גינה חלומית בדיוק כפי שאתם רוצים.

שלבי בניית גינה שהיא גם מעוצבת וגם חסכונית

ריצוף הקרקע – ריצוף על ידי דשא, מביא לנו שתי אופציות – הן כסינטטי והן אמיתי, השאלה היא עד כמה זמן יש לכם להשקיע בטיפול וטיפוח הדשא, כך תוכלו להחליט איזה סוג דשא אתם מעוניינים, או פשוט  לרצף את הרצפה עם דקים מעץ או ריצוף אבן.

שילוב תאורה בגינה – כיום, ניתן לעצב גינה יפיפייה על ידי תאורה חסכונית בחשמל המתוכננת בצורה נכונה ויעילה מראש. עליכם לדעת כי תאורה חסכונית בחשמל לגינה היא הדבר הנכון עבור אלה הרוצים לחסוך בחשמל ולסייע לשמירה על סביבה ירוקה.

פרחים ועצים – על מנת לחסוך בכל הקשור לעצים, תוכלו לרכוש שתילים ופשוט לזרוע אותם בצורה נכונה וכמובן לטפח אותם על מנת שיגדלו כמו שצריך. זאת ניתן לבצע על ידי גנן או על ידי הוראות מסוימת של כל צמח, על מנת לאפשר לו לפרוח ולגדול במיטבו.

כלי נגישות