אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תיקון רהיטים עתיקים


נגר תיקונים

ישנם לא מעט אנשים אשר חובבים ריהוט עתיק אותו ניתן לרכוש בשווקים שונים אשר מציעים רהיטים עתיקים מיד שנייה. לרוב, רהיטים אלו לא זולים כלל, מכיוון שהם בעלי ביקוש רב בשוק ואנשים רבים אוהבים את המראה הרטרו המיוחד אשר מעניק לבית מראה מיושן, אך לצד חדשנות. את רהיטים אלו ניתן לשלב בסלון או בכל מקום אחר בחלל הבית ולקבל מראה מיוחד ועתיק. רהיטים אלו, לעיתים דורשים תיקונים שונים בשל היותם ישנים, אך ניתן לראות כי החומר העץ מהם רהיטים אלו הם איכותיים ביותר ואינם מתבלים עם השנים.

היכן ניתן לתקן רהיטים ישנים?

כיום, ישנם נגרים מיוחדים אשר מתמחים בכל הקשור לתיקון רהיטים עתיקים בצורה מקצועית ביותר, כך שתוכלו למצוא את נגרים אלו ולפנות אליהם עם הריהוט, או שהם יגיעו לביתכם ויתקנו את הרהיט. תיקון רהיט יכול להיות גם שיפוץ קוסמטי שלו, כמו הוספת מדפים, חיפוי חיצוני, צביעה, מריחת סילר לחיזוק העץ, הוספת ידיות, הוספת מגירות ולמעשה כל דבר שתרצו על מנת לשדרג את רהיטים אלו, כך שהם יראו כמו חדשים אך במראה עתיק ומשובח.

את נגרים אלו, תוכלו למצוא בנגריות בכל ברחבי הארץ, אך כמובן שיש לבדוק אם הם בעלי ידע וניסיון בכל הקשור לתיקון רהיטי עץ ישנים, כך תוכלו לקבל עבודה מקצועית שממנה תיהנו לאורך זמן רב.

כלי נגישות