אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תיקון נקודות חשמל


חשמלאי

יש לא מעט מקרים בהם יש צורך לבצע תיקון נקודות חשמל או התקנת נקודות חשמל חדשות. כשמדברים על תיקוני חשמל שונים, ברוב המקרים מדובר בפגיעה פיזית באותן נקודת חשמל ספציפיות, כלומר באותן נקודות אשר אינן פעילות מכל סיבה שהיא. כמובן שיש מקרים של הינתקות של נקודות חשמל מהקיר, חוטים חשופים שבולטים ויכולים להוות סכנה ממשית וכן הלאה. במקרים אלו, ישנן פתרונות רבים כמו – החלפת מכסה, חיבור חוטים, החלפת שקעים או מתגים ובכלל כל תיקון על פי שיקול דעתו של החשמלאי.  עבודות אלה נחשבות יחסית קלות מכיוון שהן לא תמיד דורשות לנתק את זרם החשמל, אך אם זאת תמיד מומלץ לנתק את זרם החשמל כדי לעבוד בצורה בטיחותית. 

כמה זה עולה לכם?

עבודות חשמל הן משתנות ויכולות להיות פשוטות ביותר כמו תיקון נקודת חשמל ספציפית אך לעומת זאת ישנן עבודות מורכבות יותר אשר דורשות זמן רב והחלפת חלקים, מה שיכול לשנות את המחיר, כך שהמחיר הנדרש עליהן משתנה בהתאם. אם מדובר בעבודות חשמל מורכבות כמו – התקנת לוח חשמל ביתי, בין אם מדובר על חד פאזי ובין אם תלת פאזי, מחירה יכול להגיע ל – 1000-2000 ש"ח ואף יותר. לעומת זאת, בכל הקשור לתיקון והחלפת שקעים המחיר יכול לנוע ביון 200 ל-500 ש"ח. כמובן שהמחירים משתנים בבעל מקצוע אחד לשני, לכן חשוב לערוך סקר שוק.

חשמלאי בתל אביב    חשמלאי בירושלים     חשמלאי באשקלון   חשמלאי בבאר שבע     חשמלאי בחיפה   חשמלאי בנתניה    חשמלאי ברחובות    חשמלאי ברמת גן     חשמלאי באשדוד    חשמלאי בחולון   חשמלאי בהרצליה   חשמלאי בראשון לציון    חשמלאי בבת ים    חשמלאי בנס ציונה    חשמלאי בפתח תקווה

כלי נגישות