אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

תופעת אין אונות והטיפול בה


תופעת אין אונות היא תופעה מוכרת בעולם המערבי ובכלל, והיא תפקוד מיני לקוי בקרב גברים המאופיין בחוסר יכולת להגיע לזקפת איבר המין, חוסר יכולת לשמור על בזקפה או שפיכה מוקדמת  המונעת מהגבר תפקוד מיני. מכיוון שגברים רבים רואים זאת כמעיין תופעה שלילית ובשל מבוכה ובושה נושא האין אונות היה טאבו זמן רב, ובעבר אנשים היו משתמשים בתרופות עממיות אותם הם היו רוקחים על ידי צמחים. אך אם התקדמות הטכנולוגיה ותחום הרפואה, חוקרים רבים פיתחו תרופות שונות, חלקם טבעיות וחלקם לא כדוגמת הכדור המוכר לכולם "ויאגרה", אך כיום ניתן למצוא תחליפי ויאגרה טבעיים, אך כמובן שיש לבדוק את אמינות המוצר ואת מרכיביו.

הסיבות לאין אונות

הסיבות לתופעת האין אונות יכולות להיות פיזיולוגיות או פסיכולוגיות. סיבות פיזיולוגיות יכולות להיות מחלות כלי דם שיוצרות חסימה הדרגתית לקויה של העורקים לאיבר המין, סוכרת שיכולה לגרום לפגיעה ממשית במערכת העצבים ולגרום לאין אונות, רקטום או ערמונית או רדיותרפיה באזור האגן הירכיים, כתוצאה משימוש בתרופות מסוימות ועוד. מעבר לכך, גם עישון, חוסר פעילות גופנית ושתיית אלכוהול- יכולים לגרום לאין אונות.

מעבר לסיבות אלו, ישנם לא מעט סיבות פסיכולוגיות שיכולות לגרום לאין אונות כמו – בעיות שונות בחיים או בזוגיות, חרדות ודיכאונות, לחץ כתוצאה מבעיה ספציפית ועוד. למעשה, ישנם אנשים שסובלים מבעיות אלו באופן זמני, ויש כאלה שסובלים לעיתים קרובות ואף זמן ממושך.

כלי נגישות