אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שירותי פריצה לרכבים


מנעולן רכב

יש לא מעט מקרים בהם אנשים נשארים חסרי אונים מול רכב נעול או תקלה במנגנון הנעילה של הרכב, כך שלא ניתן לפתוח אותו או להתניע אותו כלל. מקרים אלו הם ללא ספק מתסכלים, הרי הרכב הוא זה שמשרת אותנו בנאמנות ביום יום וכל תקלה בו נראה כי סוף העולם הגיע. אך במקרים אלו, חשוב לקחת נשימה ארוכה, בדקו אם תא המטען פתוח, בדקו אם יש מפתחות רזרביים בקרבת מקום ואולי מישהו יוכל להקפיץ לכם אותם. בכל מקרה חשוב שלא לפעול מתוך לחץ וודאי שלא לנסות לפרוץ באופן עצמאי את הרכב, אלה להיעזר בפורץ מנעולים מוסמך בעל ידע רב וכמובן רישיון לעסוק בתחום.

באילו מקרים יש צורך להיעזר בפורץ רכבים?

יש לא מעט מקרי חירום שיכולים לקרות ברכב, כמו – אובדן או גניבת מפתחות, מפתח שהתעקם או נשבר, מקרים בהם המפתחות ננעלו בתוך הרכב, תקלה במנגנון הנעילה, מפתח שנתקע בסווויצ' ועוד מגוון רב של מקרי חירום בהם אין מנוס אלה להזמין שירותי פריצה לרכבים.

חשוב לציין כי ככל שהרכב מתקדם יותר מבחינת שנתון, כך הוא נעשה יותר ויותר קשה לפריצה, הרי יצרני הרכב משקיעים לא מעט בטכנולוגיה מתקדמת ובטכנולוגיות מיגון, כך שבמקרה של פריצה יש להיעזר רק בפורץ מקצועי וכמובן כדאי לברר מראש עם הפורץ אם הוא בעל ידע בפריצה הרכב שלכם.

כלי נגישות