אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שירותי כריתה וגיזום עצים


כריתת עצים הינה פעולה קיצונית אותה יש לבצע רק במקרים בהם העץ יכול להוות סכנה ממשית לציבור, שהרי כריתת עצים יכולה לגרום לנזק תבאורתי ובכלל להרוס את הנוף הקיים בערים. במקרים אלו, יש  לבחון את הנושא מול הרשות המקומית וגם את החוקים העירוניים בנושא. מתי כורתים עצים? כריתת עצים נעשית רק במקרים ממסוימים כמו – כאשר מזהים שהעץ עומד להתמוטט ולהוות סכנה לציבור, כאשר מדובר על עץ שנהרס בסופה, במידה והעץ נפגע מרכב ומהווה סכנה, אם מדובר בעץ שבור שחלקו תקוע באדמה ומהווה סכנה ובמקרים שונים נוספים.  

מהי פעולת גיזום?

לעומת זאת, גיזום עצים מבצעים כאשר הענפים שלו מהווים מטרד, אם זה בשל היותם מפריעים למעבר, אם הם חוסמים את קרני שמש, מהווים סכנה של נפילה, מפריעים לרכבים לנסוע ובמקרים נוספים. למעשה, פעולת הגיזום הינה יכולה להתבצע ברמות שונות, אם זה  הסרה של חלק מהענף, הסטת כיוון הצמיחה של העץ על מנת שלא יפריע לציבור, דילול של הענפים ועוד. סוג הגיזום הינו נעשה על ידי בעלי מקצוע אשר מכירים היטב את הזנים, בכדי שלא לפגוע בעצים או בשיחים ופעולה זאת תשתנה מצמח לצמח ואפילו מענף לענף.

גיזום עצים הוא חלק בלתי נפרד מטיפול בצמחיה, ואף הוא יכול לשבח אותה. כמובן שיש לבצע זאת בהסכמה מלאה של הדיירים במידה ומדובר בבניין משותף, ורק על ידי בעל מקצוע מומחה בתחום.

כלי נגישות