אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שירותי הובלה ואחסון


יש לא מעט אנשים אשר זקוקים לשירותי הובלה ואחסון תכולה, אם זה בעלי עסקים אשר אין ברשותם מחסן לאחסן סחורה, קבלנים שזקוקים לאחסן ציוד וכלים או חומרי בנייה, במקרים שאנשים זקוקים לאחסן תכולת דירה בעת שיפוץ או לרגל נסיעה לחו"ל לתקופה מסוימת ובעוד מקרים שונים. למעשה, שירותי אחסון במקרים אלו, הם הפתרון הטוב ביותר עבורם ויכול לחסוך להם הרבה כאבי ראש. למעשה, מדובר במחסנים קטנים או גדולים (לפי הצורך) מאובטחים היטב, כך שהציוד יהיה ממוגן מפני פריצה או מזיקים.

היתרונות הרבים בשירותי הובלה ואחסון

מעבר לשירותי אחסון התכולה, חברות רבות מעניקות גם שירותי הובלת התכולה פירוקה בצורה מסודרת בתוך מכולות או מחסנים אלו, כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את מכלול האופציות תחת קורת גג אחת וזאת על ידי אנשי צוות מיומנים לצורך משימה זאת. מבין היתרונות הרבים בשירותי אחסן תוכלו למצוא את הבאים: ראשית, כל אדם מקבל מפתח משלו למכולה או למחסן, אינכם מחויבים לתקופת זמן ובחודש האחרון לרוב משלמים באופן יחסי לזמן האחסנה, המחסנים הינם ממוגנים ובטיחותיים, מדובר במחירים אטרקטיביים במיוחד ביחס להשכרת מבנה פרטי, אין תקופת זמן מסוימת,  הסחורה אינה נפגעת ממזיקים כמו מכרסמים וחרקים מכיוון שהמקום עובר הדברה חודשית, המחסנים הינם נקיים ומסודרים  ועוד יתרונות רבים.

למעשה, ניתן לומר כי השכרת מחסנים כולל שירותי הובלה יכולים להיות פתרון מצוין במצבים רבים, אך כמובן טרם בחירת החברה, חשוב לוודא כי מדובר במקום אסתטי ומאובטח שעומד על פי דרישותיכם.

כלי נגישות