אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שירותי גרירה וחילוץ לרכבים ואופנועים


שירותי דרך

כל בעל רכב יודע שדווקא בזמן הכי פחות צפוי, אנו זקוקים לשירותי גרר. על מנת למנוע כמה שיותר את המקרים הלא נעימים הללו – בהם אתם "תקועים" באמצע הכביש או בכלל ירדתם לרכב בבוקר וישנה תקלה, חשוב לשמור על ערנות בכל הקשור לרכב ולזכור מדי שלושה או ארבעה ימים לבדוק מים ושמן בבוקר שהמנוע עדין קר והרכב עומד במצב מאוזן. כמו כן חשוב לבדוק גם את חריצי הצמיגים ברכב 2-3 ס"מ מינימום וכמובן לבדוק גם שלא פג התאריך על המצבר.

כיצד יש לנהוג בשעת חירום?

במידה ומכל סיבה הרכב נתקע, לא מניע, נדלקה מנורה חשודה או כל תקלה אחרת שבגינה לא ניתן להתניע את הרכב,  חשוב להזיז את כלי הרכב לשוליים  וזאת על מנת לאפשר תנועה חופשית וזורמת, של רכבים לקו השולים ולחייג במהירות האפשרית לשירותי גרר ולהמתין בסבלנות לשירות, אך חשוב להישאר בתוך הרכב בעיקר בכבישים מהירים.

שירות חילוץ רכבים

שירותי דרך כוללים בין היתר גם שירות חילוץ רכבים שהתחפרו בבוץ, בחול טובעני או בשלג. מקרה זה הוא פופולרי ויכול לקרות בשטח פחות לרכבים רגילים, לאופנועים ואפילו לרכבים 4*4. ברוב המקרים שירותי חילוץ שכאלה אינם מכוסים במסגרת ביטוח הרכב, אך כמובן שיש לבדוק זאת מראש ובמידה והשירות אינו מכוסה, עליכם להזמין שירותי חילוץ באופן פרטי.

כלי נגישות