אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שירותי אריזה למעבר דירה


מעבר דירה הוא תהליך הטומן בחובו משימות רבות, אם זה מציאת דירה חדשה העונה על הפרמטרים החשובים לכם, מכירת דירה, מציאת שירותי הובלה, אריזת התכולה, מיון של פריטים שאינם בשימוש, ניקיון, צבע, שיפוץ ועוד מגוון רב של משימות שאינן נגמרות. על מנת לייעל את תהליך מעבר הדירה, חברות הובלות מציעות שירות אריזה למעבר דירה, כך תוכלו בקלות רבה לארוז את התכולה בקרטונים מבלי להתעכב זמן רב בפינוי ואריזת תכולת הדירה.

שירות זה, יכול לחסוך לכם הרבה כאבי ראש וזמן מיותר, אך כמובן שמשימה זאת חייבת להתבצע על ידי מובילים מקצוענים אשר יוכלו לארוז לכם את התכולה בצורה מסודרת וכמובן לפי איך שאתם רוצים. מעבר לכך, תוכלו להיות שותפים מלאים בכל התהליך, כך שתוכלו למיין את הפריטים ולהשליך לפח את הפריטים שאינם נחוצים לכם.

כמה זה עולה לכם?

מחירי שירותי אריזת תכולה והובלת דירות על ידי מובילים מקצוענים, משתנים מחברה לחברה לרוב הם נקבעים על פי פרמטרים מסוימים כמו: כמות התכולה הקיימת בדירתכם, הקומה בה הנכם מתגוררים, אם יש מעלית בבניין או אין, מרחק נסיעה בעת ההובלה ועוד. אך ללא ספק כמות הפריטים והרהיטים בעת ההובלה, הם יהיו הגורם המשפיע ביותר למחיר ההובלה.  מסיבה זאת, טרם הזמנת השירות חשוב לערוך רשימה מפורטת של התכולה הקיימת ברשותכם, אם זה כמות קרטונים משוערת, כמות רהיטים ועוד.

כלי נגישות