אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שיקולים חשובים בבחירת קייטרינג לחתונה


קייטרינג לאירועים

אם אתם זוג אשר התארס לאחרונה, אתם בוודאי יודעים כי תכנון החתונה כרוך בפרטים רבים. אתם ככל הנראה כבר בחרתם תאריך, אבל יש עוד הרבה להספיק כמו רשימת אורחים, שמלת כלולות וחליפת חתן, צבעים, מיקום, מוזיקה וכמובן הקייטרינג. יש לכם לא מעט החלטות לקבל. אחת ההחלטות החשובות ביותר היא נושא האוכל. גם אם עבורכם זה לא נמצא בראש סדר העדיפויות, זהו הדבר הראשון אשר האורחים שלכם יחפשו בחתונה ואחת הסיבות העיקריות בשלן האירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. בחירה נבונה של תפריט לחתונה היא חיונית ביותר. מעבר לתכנון תפריט אשר רוב האורחים יאהבו, עליכם לקחת בחשבון אלרגיות למרכיבים מסויימים, זמני הגשה ובעיקר, הטעם.

חשוב מאוד לבחור בספק קייטרינג מקצועי ומנוסה בהסעדה לחתונות, משלב קבלת הפנים ועד לאפטר פארטי. צרו קשר עם מספר ספקים וספרו להם מהם הציפיות שלכם לגבי החתונה מבחינת האוכל ואל תשכחו לציין פרטים כגון תאריך, מספר מוזמנים וסוג תפריט מועדף. טעם האוכל הינו גורם חשוב להצלחת הקייטרינג וספקים רבים יזמינו אתכם לערב טעימות, על מנת לסייע לכם לבחור את המנות המתאימות ביותר לצרכי האורחים שלכם.

זיכרו, לא משנה עד כמה מהללים ומשבחים את ספק הקייטרינג שאתם הולכים להזמין, אתם חייבים להנפיק חוזה עבודה בגין השירותים שלו. עליכם ועל ספק הקיירטינג לחתום על החוזה אשר יכלול כל פרט ופרט אשר סוכמו במפגשים ביניכם, כולל מדיניות ביטולים וכל מס או קנס הנגבה בגין ביטול או דחיית האירוע. ואחרון חביב, לא משנה עם איזה ספק קייטרינג אתם בוחרים לחגוג, וודאו כי הסגנון וההעדפות האישיות שלכם נכללים בתפריט, שכן אחרי הכל זהו היום הגדול והחשוב ביותר בחייכם.

כלי נגישות