אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

שיעורים פרטיי ללשון – כמה זה עולה לנו?


יש לא מעט תלמידים המתקשים במקצוע לשון, אם זה ילדים בבית ספר יסודי, נערים ונערות בחטיבה, בתיכון ואפילו סטודנטים במכללות. כיום, יש לא מעט מורים פרטיים אשר מעניקים שיעורי לשון באופן פרטני לתלמידים המתקשים בחומר וזאת על ידי שיטות שונות. מטבע הדברים, הטווחים של המחירים בתחום זה משתנים ממורה למורה, בין אם מדובר בהוראה מתקנת או בלימוד על ידי מורה מקצועי בעל מוניטין, אזור הלימוד ועוד פרמטרים שונים.

אז בואו נראה כיצד מחשבים את המחיר:

על פי המקצוע – היצע המורים המיומנים בכל מקצוע הוא הקובע את עלות השיעורים בתחום הספציפי. לדוגמא, שיעורים פרטיים בלשון, הוא המקצוע בו היצע המורים הוא הקטן ביותר, ולכן מחירי שיעורי לשון יחסית גבוהים יותר ממחירי אנגלית ומתמטיקה שלהם ביקוש גדול יותר בשוק.

אזור הלימוד – שיעורים פרטיים מתומחרים על פי שעת לימוד, אך יש שוני בין האזורים בארץ. לדוגמא – שיעור פרטי ללשון או כל מקצוע אחר בפריפריה יכול לעלות לעיתים כמחצית ממחיר שיעורים פרטיים במרכז הארץ.

ניסיון המורה – לניסיון המורה יש השפעה על המחיר, הרי מורים מנוסים עם קבלות וניסיון רב בתחום הספציפי, כאלה ששימשו בעבר מורים בתחום, או שכיום הם מורים – עולים כמובן הרבה יותר מאשר סטודנטים אשר מספקים שיעורים פרטיים כהשלמת הכנסה זמנית.

כלי נגישות