אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

רפואת ציפורים וחיות אקזוטיות


 

יש לא מעט אנשים אשר מגדלים ביתם ציפורים ומעופפים שונים כחלק מתחביב אישי שהם, חלקם מגדלים אותם בגינה הפרטית שלהם וחלקם בתוך ביתם או במרפסת שמש. גידול מעופפים, יכול להיות גם אלה שמגדלים יונים לצורך האטרקציה המוכרת של "הפרחת יונים" שנעשתה שם ודבר באירועים שונים ומעניקה חוויה לאורחי האירוע. עם כל הכיף בגידול ציפורים וחיות אקזוטיות, יש צורך לדאוג לצרכים שלהם, אם זה מבחינת התאמת אוכל מתאים עבורם, שמירה על אסתטיקה וכמובן לדאוג להם מבחינה רפואית במקרה של פציעות או חיסונים שונים.

כיום, תוכלו למצוא מגוון מרפאות הפרוסות ברכבי הארץ ובהן וטרינר ציפורים אשר מציע קשת רחבה של טיפולים בציפורים ובעלי כנף. מרפאות אלו, לרוב מתמחות במגוון רב של חיות כמו – בטיפול רפואי בכל מיני הציפורים נדירות ומוכרות, טיפול רפואי בזוחלים ויונקים קטנים כמו -חמוסים, ארנבונים, צ'ינצ'ילות, שרקנים, חולדות, מכרסמים קטנים, שקרנים והרשימה עוד ארוכה. לרוב, המרפאות הללו מציעות סל שירותים מלא בטיפולים רפואיים שונים אשר כוללים בין היתר כולל אשפוז וחירום 24 שעות ביממה על ידי וטרינר תורן.

מגוון רב של ציוד רפואי לציפורים

מרפאות אלו, מצוידות במיטב הציוד הרפואי המתקדם בתחום על מנת לספק מענה לכל מקרה ולכל צורך. בין היתר תוכלו למצוא במרפאות הללו, חיסונים, אולטרסאונד, מוצרי חבישה, תרופות והרשימה עוד ארוכה.

כלי נגישות