אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

צבע וסיוד – המדריך לבחירת מברשת


צבעי - צבע וסיוד - צבעים צביעת דירות

אם ברצונך לשנות את המראה הכללי של הבית שלך באמצעות עבודות צבע לדירה בגוון חדש ומרענן, תוכל לעשות זאת גם בעצמך. ההתנסות בצביעת דירות כהלכה ולקיחת חלק מהותי בשיפוץ הבית שלך היא חוויה אשר תשאר עמך לאורך זמן.

המפתח לצביעה נכונה היא בחירת המברשת המתאימה!

בחירת צבע יכולה להיות עבודה לא פשוטה, אולם בחירה לא נכונה של מברשת הצביעה יכולה להפוך את חווית הצביעה למסובכת עוד יותר. הנה מספר טיפים לגבי סוגים נפוצים של מברשות.

· מברשת רולר
הכלי הנפוץ והפופולארי ביותר לעבודות צבע, משמש בעיקר לכיסוי משטחים גדולים וישרים כמו קירות ותקרות. יש שני סוגים עיקריים של מברשות רולר: פרווה וספוג. רולר פרווה משמש לצביעת קירות פגומים או מחוספסים ואילו רולר ספוג משמש לצביעת דירות ולקירות חלקים ומטויחים.

· מברשת גימור
מתאימה לשימוש עם צבעים על בסיס מים ושמן ומגיעה ברחבים שונים. מברשת זו מהווה פתרון מושלם להגעה לאזורים קשים לצביעה כמו אדני חלונות, סביב חלונות ובין הפינות. מברשת ליטוש באיכות טובה אמורה לצבוע את השטח הנדרש ללא הותרת סימנים.

· מברשת עץ
אין דרך טובה יותר להשלים את צביעת הדירה מאשר לשדרג את הצבע של הדלתות והמשקופים המעטרים אותם. מברשת עץ איכותית, בעלת סיבי שיער טבעי ארוכים וסמיכים, תצבע את המשטח באופן חלק וללא סימני מריחה. מומלץ להתחיל עם מברשת עץ רחבה על מנת לכסות מהר ככל האפשר את רוב השטח ולהעזר במברשת עץ צרה יותר לפינישים האחרונים.

ניתן למצוא מברשות צבע אלו ואחרות רבות בכל חנויות לחומרי בניין ו'עשה זאת בעצמך'. מבולבל? הרגש חופשי להתייעץ עם מומחים בתחום של עבודות צבע בחנויות לגבי המברשות המתאימות לעבודה.

כלי נגישות