אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

פתרונות הצללה לבית


ישיבה תחת השמש הקופחת בחודשי יולי אוגוסט החמים, יכולה להיות סיוט של ממש כאשר אין אמצעי הצללה מתאימים המתוקנים בצורה בטיחותית בגינה הפרטית שלכם או במרפסת השמש. לכן, אם יש ברשותכם גינה פרטית או מרפסת חשוב לדאוג לפתרונות הצללה אשר יגנו עליכם מפני השמש הקופחת וגם על רהיטי הגן או כל דבר אחר הנמצא בגינה או במרפסת. הפתרון הטוב ביותר עבור מקרים אלו, הוא על ידי הצללות וסוככים שיסייעו לכם לשבת בצורה נעימה תחת השמש הקופחת.

מגוון פתרונות הצללה

הצללה באמצעות סוככים – יש לא מעט סוככי בד מצוינים לצורך הצללה חלקם מגיעים קבועים וחלקים עם גלגלת אותה תוכלו לקפל במידה ואתם מעוניינים בשמש. פתרון זה הוא נהדר ויציב ולרוב הסוכן עצמו עשוי מאלומיניום ובד אטום אשר מגן עליכם גם מפני השמש וגם מפני גשמים.

הצללה באמצעות פרגולה – ישנם שני סוגי פרגולות: האחת היא מעץ המוכרת לכולנו והשנייה היא מאלומיניום שהיא יחסית פרגולה חדשה במראה יוקרתי. מדובר בפתרון קבוע אשר ישרת אתכם בנאמנות שנים רבות והוא מגיע במגוון עיצובים ודקורציות.

הצללה באמצעות גזיבו או רשתות צל – היתרון של אמצעי הצללה אלה, שהם יכולים להיות זמניים וניתנים לקיפול בכל רגע שתרצו. הגזיבו מגיע כמעיין סוכך מתקפל אותו תוכלו להציב בבטחה בחצר ורשתות הצל ניתנות להתקנה באופן עצמאי על ידי ברזלים מיוחדים המחוברים למוטות.

כלי נגישות