אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

פתיחת סתימות ביוב


ביובית שאיבות ביוב

סתימות בצנרת של הבניין או של בית פרטי, הן ללא ספק אינן נעימות ונראה כי הן סיוט של כל בעל דירה. לרוב, סתימות הינן מלוות בריחות לא נעימים ואי אפשרות להשתמש בברז המים, על מנת שלא להחמיר את הסתימה. פתיחת סתימות ביוב היא פעולה מורכבת ולרוב דורשת סדרה ארוכה של שירותים ופעילות אותם יש לבצע, על מנת לפנות בצורה מקצועית את הגורם שסותם את הצנרת או את מערכת הביוב וגורם לכם לתסכול של ממש.

פתיחת סתימות ביוב כוללות את השירותים והתהליכים הבאים:

ראשית יש לאתר את מקור הסתימה ולבצע זאת בצורה מקצועית על מנת שלא להחמיר את הנזק. בדיקה זאת היה מורכבת והיא זאת שקובעת את המשך התהליך.

ניקוי צנרת בצורה יסודית – הניקוי נעשה על ידי לחץ מים גבוה אשר יכול לסייע לפינוי הסתימה ולהרחיק אבנים, חול, שמן וכל שאר החומרים אשר גרמו לסתימה.  

הרחקת שורשים וגורמים זרים –  במקרים רבים סתימות נוצרות בשל חדירת שורשים לצנרת הביוב ובשל כך הם חוסמים את תנועת הנוזלים וגורמים לסתימה. לכן, יש צורך לסלקם על ידי מכשור מקצועי. מעבר לכך, ניתן לשאוב את השפכים שהצטברו באמצעות ביוביות חזקות.

פינוי פסולת – את הפסולת כמו את – מי הביוב ומי השופכין, ניתן לפנות למקומות ייעודיים לפינו הפסולת על ידי הביובית אשר שואבת את הלכלוך שהצטבר ומובילה אותו לאתר פסולת.

כלי נגישות