אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

פיצויים ממשרד הביטחון


אנשי כוחות הביטחון תורמים רבות למדינה הן מזמנם והן מכוחם והם על פי המחוקק מקבלים הכרה מיוחדת במקרה של פציעה במהלך השירות. אנשים כוחות הביטחון הם: חיילים, שוטרים, שירות הביטחון הכללי, משמר הכנסת וכיתות כוננות, אנשי קבע וסוהרים בשב"ס. כיום, כל אזרח ישראלי שהפך לנכה או שנפצע במהלך שירותו הצבאי מוגדר כנכה צה"ל. זכויות אלה ניתנות גם לבני משפחתם של מי שנהרגו במהלך שירות באחד מהגופים הללו. הגוף האחראי על מתן הפיצויים, הוא – משרד הביטחון אשר מעמיד לרשות ציבור זה קצין תמלוגים שאחראי על קבלת התביעות והטפסים.

תפקיד קצין התמלוגים לעיין בחומר התביעה וכמובן גם במסמכים הרפואיים שעל התובע להגיש, ולבחון האם יש קשר בין השירות שביצע התובע ובין הפגיעה, כלומר קשר נסיבתי בין תנאי השירות והנכות. לכן, יש צורך להגיש את המסמכים בצורה מסודרת ולדעת כיצד להופיע אל מול הוועדה שדנה בענייני התמלוגים.  

למה חשוב להיעזר בעורך דין המתמחה בתביעות נזיקין?

 יש לא מעט חוקים נוקשים ומבחנים מחמירים שרק מי שעומד בהם ויוגדר כנכה יוכל לקבל זכויות ותמלוגים. מסיבות אלו, חשוב להיעזר בעורך דין נזיקין אשר יסייע לכם להגיש את התביעה בצורה מסודרת וילווה אתכם לאורך כל התהליך, על מנת לשפר את הסיכוי לקבלת אחוזי נכות ולאחר מכן גם פיצויים וזכויות רפואיות.

כלי נגישות