אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

פוליש לחדר המדרגות


ניקוי חדרי מדרגות

כאשר מדברים על חדר מדרגות בבניין מגורים או משרדים, נראה כי הם הרושם הראשוני של כל אדם הנכנס למבנה ולעיתים הם יכולים להשפיע גם על ערך המבנה שהרי, חדר מדרגות מוזנח, יכול לעשות שם רע למבנה ולהוריד מערכו. לכן, חשוב לבצע מידי תקופה מסוימת ליטוש וחידוש מדרגות הבניין על ידי פוליש והן יראו ממה כמו חדשות.

מהי עבודת פוליש?

ישנם שני סוגי פוליש, פוליש ווקס ופוליש קריסטל. למעשה, תפקידם ללטש את המדרגות ואת רצפת הלובי ולהקנות להם מראה חדש ונקי. עבודת הפוליש, היא למעשה שיטה המוכרת לנו שנים רבות שתפקידה להבריק משטחים חלקים ומקורה במילה האנגלית פוליש, שמשמעותה "להבריק". פעולה זאת נעשית על ידי מריחת חומרים מיוחדים על הרצפה או המדרגות ולאחר מכן מלטשים את הרצפה בעזרת מכונת פוליש ייעודיות. בסיום התהליך מורחים חומרים מיוחדים אשר מגנים על הרצפות למטרת שימור המשטח וסגירת סדקים ושריטות.

החומרים אותם מורחים על המרצפות, למעשה מגנים עליהם מאחר וחדר המדרגות חשוף לסדקים וגרירת רהיטים כאשר דיירים עובדים דירה או רוכשים רהיטים חדשים לביתם. למעשה, חומרים אלו אלה שומרים על המשטח מפני התיישנות, שריטות, סדקים וגרירת חפצים. את הפוליש רצוי לבצע פעם בשנה או שנתיים, זאת במטרה לשמור על אפקט ההברקה  במיטבו וכמובן להשתמש רק עם חומרים איכותיים וכמובן על ידי חברה מקצועית

כלי נגישות