אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

עיסוי תאילנדי לעומת עיסוי שוודי


יש לא מעט סוגי עיסויים בשוק ונראה כי מכוני ספא רבים מציעים עבור לקוחותיהם מגוון רב של סוגי עיסויים, על מנת שיגיעו לשחרר את גופם ולזכות בחוויה משחררת ומרגיעה. עיסוי אינו נועד רק לגוף, אלה ביכולתו לשחרר מועקות ולחצים פנימיים, כך שיוצא שהמטופל שעובר עיסוי, מרגיש לאחר הטיפול ממש כמו חדש, הן מבחינת הנפש והן מבחינה פיזית.

מרוב העיסויים הרבים והשיטות השונות המגיעות אלו מארצות שונות, נראה כי אנשים רבים הולכים לאיבוד ומתקשים לבחור את סוג עיסוי שהם מעוניינים. אך נראה כי ההתלבטות היא דווקא בין עיסוי תאילנדי לבין עיסוי שוודי. ההבדל בין תאילנדי לבין שוודי טמון בעקרונות השונים של העיסוי שהם מאפיינים את עיסוי שהגיע באופן שונה עם תרבות אחרת מכל מדינה.

העיסוי השוודי, הינו נחשב לאירופאי קלאסי, הוא עיסוי עדין יותר ביחס לתאילנדי והוא נערך בפלג גוף עליון חשוף, ולעיתים מעבר לכך. העיסוי השוודי הינו מתבצע על ידי שמנים, אותם מורח המטפל בתנועות רחבות וארוכות לאור כל הגוף והוא יעיל לשיפור מחזור הדם.

לעומת זאת, העיסוי התאילנדי נעשה לרוב בלבוש מלא, מכיוון שמדובר בעיסוי אינטנסיבי יותר, והוא נעשה ללא שמנים, שמכוון שהמעשה נעזר במשקל גופו ולכן השמן יכול לגרום להחלקה. העיסוי התאילנדי מבוצע על גבי מזרן דק והמעשה מבצע תנועות גוף עם המטופל לשחרור לחצים.

כלי נגישות