אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

עורך דין לענייני פשיטת רגל


פשיטת רגל היא למעשה הליך פירוק של חברה או של אדם יחיד. כאשר מדובר על חברה בע"מ, פירוק החברה הינו נעשה על ידי בית משפט או פירוק חברה על ידי נושים. תהליך זה נועד על מנת לאפשר לחייב להתחיל מחדש ולאפס את חובותיו וזכויותיו הקיימים. תהליך פשיטת רגל, הוא אינו קל ותהליך די ארוך המלווה בבירוקרטיות רבות מול רשויות, כך שמומלץ כבר בשלב הראשוני להיעזר בעורך דין מומחה לענייני פשיטת רגל.

לפשיטת רגל יש מספר יתרונות ומספר חסרונות, כאשר במרבית המקרים, החייב הוא זה אשר פונה לרשויות על מנת לפתוח את התהליך, שכך הוא יוכל להיות מוגן מפני נושים. כאשר מדובר על חברות ענק ותאגידים, פשיטת רגל היא חלק מהליכי חדלות פירעון אשר מבצעים במהלך פירוק והבראה התאגיד. למעשה, המטרות העיקריות של פשיטת רגל הן – לאפשר לחייב לשלם את חובותיו לנושים ולהתחיל מחדש את חייו, להסדיר את כינוס הנכסים ולקבוע סדר עדיפויות לנושאים הללו על פי קריטריונים אשר מופיעים בחוק.

השלבים בפשיטת רגל הם מורכבים, הרי לא כל אדם בעל עסק עם חובות יוכל להכריז על פשיטת רגל ולהיפטר מחובותיו, אלה על בעל העסק או על החברה לעבור שלבים מסוימים ולהגיש בקשות מסודרות על ידי עורך דין המומחה בתחום ורק לאחר בכן אותו אדם מוגדר כפושט רגל.

כלי נגישות