אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

עו"ד פלילי – שאלות שיש לשאול


במידה ואתה צריך סיוע משפטי של עורך דין פלילי, לא משנה מהי הסיבה לכך, בחירת עורך הדין הטוב ביותר לתפקיד הינה תנאי עליון להצלחת כל אסטרטגיית הגנה משפטית. הנה מספר שאלות שכל מי שמואשם או מועמד לדין בגין עבירות פליליות צריך לשאול את עורך הדין שלו לפני ביצוע כל התחייבויות משפטיות.

א. מהו אחוז ההצלחה ההגנתית שלו?
כל מי שמתמודד עם עברות פליליות צריך לוודא אם לעורך דין העובד מולו יש את הניסיון בהגנה על מקרים דומים בעבר. אם לעורך דין יש ניסיון מועט או בכלל לא בטיפול באישום מסויים, רוב הסיכויים הם שהוא לא יהיה מעודכן בחוקים, תקנות ושיקולים חשובים אחרים הקשורים לאותו אישום.

ב. מהו שכר הטירחה שלו?
גובה שכר הטירחה אינו הגורם היחיד לקביעת התאמתו לתכנון מערך הגנתי מנצח, אולם כדאי מראש את גובה השכר של הייצוג המשפטי. אם לא תבקש פירוט עלות, אתה עלול להגיע לכדי מצב שלא תוכל לשלם לעורך דין בשלב כלשהו בעתיד והוא ייאלץ לפרוש מהתיק שלך.

ג. מהו הניסיון, ההסמכות ותחומי ההתמחות של עורך הדין?
במידה ואתה צריך סיוע משפטי של עורך דין פלילי, אתה תרצה לדעת כמה שיותר פרטים לגבי לימודים, האם הוסמך על ידי גורם רשמי למשפטים ואודות הניסיון המשפטי וההגנתי שלו על מנת שהבחירה שלך תהיה נבונה יותר.

ד. מהו גזר הדין המקסימלי לו ניתן לצפות בעבור העברה?
אם אתה מועמד לדין בגין עברה פלילית, אתה בוודאי תרצה לדעת את הפרטים לגבי העונשים הצפויים לך כפי שמוגדר בחוק הישראלי. עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה יוכל לספק עבורך את המידע ללא כל בעיה.

כלי נגישות