אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

עבודות מיני מחפרון


מחפרון - מחפר - מיני מחפרון

חברות המתעסקות בכל הקשור לעבודות עפר, נוהגות להיעזר במגוון מכשירים מכנים הנדסיים לצורך עבודות שונות אם זה חפירות, הריסות, סלילת כבישים, תשתיות ועוד מגוון עבודות שונות. יש כמה סוגי מחפרונים אשר מסייעים לעובדים לייעל את העבודה ולבצע אותה בצורה נכונה, כאשר הציוד הפופולרי הוא- מחפרון. בציוד זה משתמשים לצורך עבודות עפר, אך הוא מגיע בשני סוגי גדלים – יש את הגודל הסטנדרטי ויש מיני מחפרון המשמש לצור עבודה בתנאים צרים ומסובכים.

בשנים האחרונות, אנו עדים לצפיפות הרבה שמאפיינת את אתרי הבנייה בישראל, מה שיוצר הגבלה של תנועה באתרי עבודה רבים, לכן  חברות רבות המשתמשות בכלי שינוע מסוג מיני מחפרון לצורך ביצוע עבודות שונות בשל הקושי הרב שהם חשים במהלך העבודה , כך שמיני מחפרון יכול להיות יעיל ביותר במקרים בהם מדובר באתרי בנייה צפופים שאינם נגישים למחפרון רגיל. מיני מחפרון הוא מכשיר עבודה קומפקטי והוא כמחצית מגודל המחפרון הסטנדרטי המקורי, כך שהוא יכול להיכנס בקלות רבה גם למקומות סבוכים וצרים שאינם מאפשרים למחפרון רגיל להיכנס.  

עבודה על גבי מחפרון, דורשת מיומנות רבה ורק בעל מקצוע המומחה בעבודה עליו יוכל לבצע עבודה יסודית ומדויקת, לכן חשוב שהעובד יהיה בעל רישיון מתאים לנהוג על כלי שכזה, שהרי זוהי דרישת החוק בנושא. הרישיון הדרוש הוא – רישיון B  כולל קורס מטעם משרד התחבורה.

כלי נגישות