אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

סידור ועיצוב גבות


לגבות יש חלק חשוב במבנה הפנים והן משקפות את הבעת פנינו, אם אנו כועסים או שמחים, כך שעל הגבות להיות מסודרות היטב ומעוצבות על פי מראה הפנים. כיום, מרבית מהנשים אשר פוקדות אצל קוסמטיקאיות לצורך עיצוב גבות, הן מבקשות למרוט מעט שערות שצמחו מתחת לגבה או בין הגבות והן כלל לא מודעות כי יש צורך לעצב אותן בצורה מסוימת על מנת לקבל מראה מרשים. לכן, תפקידן של קוסמטיקאיות לעצב את הגבות באופן מיוחד ומרשים על מנת ליצור הבעה שונה לפנים ולתקן פגמים שונים שיכולים לפגוע במראה הכללי של הפנים עקב גבות שאינן מסודרות. בעזרת פינצטה או חוט, ניתן לרכך את המראה הכללי של הפנים וליצור עבור כל אחת תדמית חדשה ואסתטית לפנים.

על מנת ליצור גבות מרשימות, חשוב מאוד שהקוסמטיקאית תכיר היטב את מבנה הפנים של המטופלת  ואת צורת הגבה הטבעית כדי שתוכל לעצב גבה שתעדן את מבנה הפנים, אך בד בבד תישאר במסגרת המראה הטבעי.

כאשר מגיעים לקוסמטיקאיות על מנת לעצב גבות, חשוב שהגבות יראו כמה שיותר טבעיות, אך מנגד ישנן נשים שמעוניינות במראה עוצמתי על ידי גבות עבות ובעלות מראה דרמטי. אך לעומת זאת, ישנן נשים שלא בורכו בגבות עבות, כך שבמקרים אלו הן יכולות לעבות את הגבות בשיטות שונות כמו – קעקוע גבות או בשיטת ציור שיערה שנראית ממש טבעי.

כלי נגישות