אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

סורגים – בשביל מה הם דרושים לנו?


סורגים

סוף סוף הגיעה העת לצאת לחופשה. המזוודות כבר ארוזות, כרטיסי הטיסה מוכנים, הילדים מתרוצצים סביב בקריאות שמחה והאישה דוחסת עוד כמה פריטים "הכרחיים" לתוך התיקים הגדושים. עצרו! לא שכחתם משהו?
נכון, הבית יעמוד ריק במשך שבועיים-שלושה, וכמו שנאמר: פרצה קוראת לגנב. אם רצונכם לנסוע בלב שקט, ולמצוא את רכושכם שלם כשתחזרו, דאגו למגן את הבית בסורגים.
ונגור בתוך בית כלא? אתם שואלים. לא כולנו אוהבים את הרעיון לחיות מאחורי סורגים, אולם קיימות דרכים רבות להתמודד עם הבעיה. ניתן לצבוע את הסורגים בצבעים עליזים, אפשר להציב אדניות פורחות על אדני החלונות, ואפשר כמובן לבחור בסורגים מיוחדים, מעוצבים באופן נאה לעין ואפילו בסורגים שקופים.
סורגים לא רק יבטיחו אותנו מפני פריצה וגניבה – הם יעילים מאוד גם בתוך הבית. לא פעם קראנו על תינוק שנפל מקומה רביעית וניצל בנס, או חלילה לא ניצל, וחשבנו "לי זה לא יכול לקרות". אמת, לכם זה לא יקרה, כי הסורגים יסגרו את פתחי חלונות ביתכם ויגנו עליכם מפני כל תאונה אפשרית.

באילו סורגים כדאי לבחור?
קיימים כיום סוגים רבים ושונים של סורגים: סורגים קבועים מאלומיניום, סורגים קבועים מפלדה, סורגים מתקפלים לבית או למשרד, סורגים מיוחדים לפי דרישה, וכאמור גם סורגים מעוצבים בצבעים וסגנונות שונים.
בבואנו לבחור את הסורגים המתאימים לנו ביותר, נבחר כאלה שלא רק יבטיחו את הבית אלא גם יעשו זאת בצורה נאה, כזאת שתשתלבבסגנון הבנייה של ביתנו ולא תפגע בחזית היפה ובמראההכללי שלו. נבחר בסורגים שיענו על הצורך להגן על רכושנו ויחד עם זאת לא יתנו לנו הרגשה של בית כלא.

כמה טיפים לאיכות הסורגים:
אחרי שנבחר בסוג הסורגים הרצוי לנו, עלינו להקפיד על כמה נתונים בסיסיים:
המרווח שבין מוטות הסורגים לא יהיה יותר גדול מעשרה סנטימטרים;
מסגרת הסורגים צריכה להיות בעובי של לא פחות מ- 2.5 סנטימטרים, כדי שתוכל לתמוך
היטב במשקלם;
הסורגים צריכים להיות מגולוונים, כדי להגביר את עמידותם לחלודה ולשמור על יציבותם.

במאמרים הבאים נביא לפניכם סוגים שונים של סורגים הקיימים בשוק, וגם את הדרך הטובה ביותר לבחור מתקין סורגים.

כלי נגישות