אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

סוגי מצלמות אבטחה


מצלמות אבטחה - תיקון מצלמות אבטחה

בשנים האחרונות, טכנולוגיה מצלמות האבטחה הולכת ומתפתחת בקצב מסחרר ונראה כי יש לא מעט סוגים של מצלמות אשר יכולות לשרת למטרות שונות, אם זה לצורך הגנה על הבית מפני פורצים, לפיקוח על מטפלים ועובדי משק בית, לפיקוח על עובדים בעסקים וחנויות, לתיעוד של הגעת סחורה וספקים ועוד שימושים שונים. ישנן מצלמות אבטחה אלחוטיות אשר יכולות לשדר בכל רגע נתון תמונות ממקום שהן נמצאות וזאת ישירות למחשב האישי שלכם או לסמארטפונים על ידי אפליקציה, או מצלמות אשר מתעדות את הנעשה ומקליטות, ולאחר מכן ניתן לצפות בהקלטות.

מבין הסוגים הרבים של מצלמות אבטחה הקיימות בשוק, תוכלו למצוא את הבאות: מצלמות IP  שבהן תוכלו לצפות בכל זמן נתון במתרחש בעסק, מצלמות כיפה- הן מוצמדת לתקרה ומצלמות את כל הנמצא תחתיהן באיכות הגבוהה ובאופן מקיף לגמרי, מצלמות צינור – שיכולות לראות לטווח אורך והן מתאימות למפעלים ועסקים, מצלמות גוף, מצלמות במעגל סגור שיכולות לתעד כל דבר הנעשה בחלל באופן מקצועי ועוד מבחר רב ודגמים שונים.  

כיצד תוכלו לבחור מצלמת אבטחה המתאימה לכם?

כפי שידוע לכם, יש לא מעט דגמים וסוגים של מצלמות, לכן במקרים אלו, חשוב להיעזר בבעל מקצוע אשר מומחה בתחום ויוכל לסייע לכם לבחור את המצלמה המתאימה ביותר לחלל, לאופי פעילות החברה ולפי הצרכים האישיים שלכם.

כלי נגישות