אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ניקוי שטיחים בשיטת עשה זאת בעצמך


ניקוי שטיחים

שטיחים מוסיפים רבות לכל חלל באשר הוא, שהרי ללא שטיח לעיתים חללים יכולים להיראות משעממים וחסרי חיים. עם כל היופי שהשטיחים מקנים לחלל, לכולנו ידוע כי שטיחים צוברים אבק ולכלוך שעלולים לגרום לאלרגיות ובעיות אסטמה לבעלי הבית, ולכן חשוב מאוד להקפיד על ניקיון בתדירות גבוהה של השטיחים הנמצאים בביתנו או במשרדנו. את ניקוי שטיחים ניתן לבצע באופן עצמאי לחלוטין ובקלות ואין צורך לשלוח את השטיח לניקוי אצל חברה כל שבוע, אלה רק כל תקופה מסוימת.

השיטות לניקוי שטיחים באופן עצמאי

ישנן שתי השיטות היעילות ביותר לניקוי שטיחים בצורה יסודית ועצמאית והן: שאיבת אבק על ידי שואב אבק ביתי בעל עוצמת שאיבה חזקה וניקוי כתמים על ידי חומרים שונים שנין להשיג בחנויות "עשה זאת בעצמך". כמובן שניתן לנער את השטיחים בחוץ ולדפוק עליהם בעזרת מקל סבתא המוכר לכולנו. במידה ויש כתמים על השטיח, רצוי לנקות אותם במהירות האפשרית ולהשתמש בחומרים מיוחדים המיועדים לניקוי שטיחים ולא על ידי מגבונים שיכולים לפזר את הכתם. אך כמובן שאם כתמים אינם יורדים, זה הרגע הנכון לשלוח את השטיח לחברת ניקוי מקצועית.  

בכדי להסיר כתמים קשים, תוכלו להשתמש במים חמים וסבון או עם סודה לשתייה ולנקות את הכתמים בעדינות ולא בחוזקה. כמו כן, יש להימנע מהרטבת השטיח ומשפשופו בנקודה מסוימת, מה שיכול לגרום לכתם להתפשט, אלה במקרים אלו לא כדאי לקחת סיכון ולפנות לחברה מקצועית.

כלי נגישות