אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ניקוי חלונות בסנפלינג


ניקוי חלונות בעזרת חבלי סנפלינג, הם ללא ספק אחד הפתרונות המוצלחים יותר, שהרי החלונות החיצוניים במגדלים,  הם מתאבקים די מהר ולא תמיד ישנה גישה מהחלק הפנימי של המבנה לחלונות אלו. כאשר החלונות חיצוניים מתמלאים באבק, די קשה ליהנות מהנוף הנשקף מהחלונות והם יכולים לשדר סוג של הזנחה ופגיעה בערכו של המבנה. מסיבה זאת, כיום ישנן חברות המחזיקות בציוד סנפלינג מתקדם אשר מאפשר לעובדים להשתלשל מחבלים ולבצע ניקוי יסודי של החלונות כלפי חוץ, כך שהם יראו נוצצים ונקיים ממש כמו חדשים.

למי מתאים ניקוי חלונות בסנפלינג?

חבלי סנפלינג, אומנם מוכרים לנו מטיפוס הרים, אך הם יכולים להוות פתרון מצוין לניקוי חלונות במקומות רבים, אם זה בבנייני מגורים יוקרתיים, משרדים, מוסדות ציבוריים ופרטיים ובכלל בכל מבנה בו ישנם חלונות חיצוניים שאינם ניתנים לניקוי כלפי פנים. ניקיון יסודי של חלונות אלו על ידי עובדים מקצועיים, מצריך עבודה עם חומרי ניקיון וכלים מיוחדים אשר בעזרתם ניתן להגיע אל כל פינה בחלון. לרוב, כאשר מדובר על בניינים ומגדלים גדולים ויוקרתיים, ישנן חברות אחזקה או אנשי אחזקה של הבניין אשר תפקידם לדאוג לניקיון המבנה והם מזמינים אחת לתקופה מסוימת שירות ניקיון חיצוני.

בבחירת החברה שתבצע את ניקוי החלונות מבחוץ, חשוב לוודא כי עובדי החברה עובדים בכפוף לתקנות הבטיחות ועליהם לעבוד הכשרות בנושא וקורס לעבודה בגובה.

כלי נגישות