אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ניסור בטון מחיר


קידוח בטון

כאשר אנחנו עומדים בפני מיזם בנייה או מיזם שיפוצים, פעמים רבות ניאלץ לשבור את המבנה הקיים או חלק ממנו. קיימים חומרי בניין שניתן לשבור אותם בקלות באמצעות כלים סטנדרטיים המיועדים לכך. לעומתם, לעיתים ניאלץ לבצע פירוק של חלקים במבנה העשויים מבטון, כגון: עמודים, קירות, חגורות בטון וכו'.
עבודה זו היא מעט יותר מורכבת ולכן היא מצריכה את שירותיהם של אנשי מקצוע מומחים ומיומנים.
בעלי מקצוע מוסמכים עוברים הכשרה יסודית בתחום, מכירים את כללי הבטיחות הדרושים לעבודה ומחזיקים בכלי העבודה המתאימים.

ניסור בטון

עבודות ניסור בטון הן חלק אינטגרלי בפרויקטים רבים, הן פרטיים והן ציבוריים. עבודות אלו מתבצעות על מנת לפרק חלקים מסוימים של מבנה או משטח, להסיר מכשולים לנסר סלעים ועוד. אופן הניסור בבטון מתבצע באמצעות כלי עבודה ייעודי לכך – דיסק יהלום.
דיסק יהלום או מסור יהלום הוא דיסק או פלטת ברזל שאליה מחוברים שיני יהלום. יש סוגים שונים של מסורי יהלום, אשר כל אחד מהם מתאים לסוג עבודה שונה. מסורי יהלום מגיעים בקטרים ובעומקים שונים, הם אינם משאירים אבק ופועלים בשקט. ניסור באמצעות יהלום מאפשר חדירה לעומק הבטון וביצוע מדויק של העבודה.

מחיר עבור ניסור בטון

לפני שאתם מזמינים עבודה, מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר. על מנת לקבל הצעת מחיר אמינה ככל הניתן, מומלץ להזמין אנשי מקצוע מומחים למקום העבודה. באופן זה, הם יוכלו לבחון את השטח, להבין את סוג העבודה הנדרשת ולתת הצעה מתאימה. המחיר עבור ניסור בטון משתנה בהתאם למספר פרמטרים:
– עובי הבטון
– גודל שטח העבודה שיש לנסר
– מידת הנגישות למקום שבו יש לבצע את העבודה  
– גובה הקידוח
– תוספות מיוחדות כמו: פינוי פסולת והסרת אלמנטים מהקירות או מהתקרה

כדאי לקחת בחשבון שהצעת המחיר הראשונית עלולה להיות שונה מהמחיר הסופי. זאת, מכיוון שההצעה הראשונית תכלול את מה שאנשי המקצוע רואים בשטח. אולם, במהלך העבודה עלול להתגלות כי מדובר במצב מורכב יותר משחשבו.

על מנת לקבל הצעות מחיר אמינות, מומלץ להשתמש במערכת 2144, אשר עובדת עם בעלי מקצוע איכותיים והוגנים בלבד.
השתמשו במערכת בחינם וללא התחייבות ותקבלו מספר הצעות מחיר תוך דקות ספורות.

כלי נגישות