אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מתי להזמין מומחה באיתור נזילות מים?


איתור נזילות מים

היווצרות נזילות מים הינה בעיה די נפוצה ועוד יותר נפוצה ממנה היא חוסר האבחנה. רוב הנזילות נחבאות לעין ודורשות תשומת לב מיוחדת לפרטים על מנת להבחין בהן. הנה מספר סימנים לפיהם תדע שעליך להזמין מומחה איתור נזילות מים.

אדמה בוצית
אדמה בוצית באופן חריג יכולה להצביע על צינור מים שבור המתנקז ישירות לאדמה סביב ביתך. אי טיפול בנזילה לא רק ישאיר את הגינה שלך רטובה, אלא עלול לגרום לתנודת האדמה ולנזק יקר ליסודות שלך.

חשבון מים מרקיע שחקים
אחת הדרכים הקלות ביותר לזיהוי נזילת מים היא באמצעות מעקב קפדני אחר חשבון המים החודשי. אם יש הבדל משמעותי, ככל הנראה יש לך נזילה או צינור מים שבור.

מד מים הפועל במסתוריות
במידה ואתה חושד בנזילת מים בביתך, סגור את כל הברזים והמכשירים הצורכים מים בביתך למשך שעה. כעת, גש למד המים שלך. אם הוא עדיין רץ, יש צורך בביצוע איתור נזילות מים.

כתמי מים בתוך הבית
כתמי מים ברצפה ובקירות עשויים להיות נפוצים בבתים עם נזילות תכופות. במידה והכתמים לא נעלמים או שמא הם מתפשטים, ככל הנראה יש לך נזילת מים סמויה.

ריחות מוזרים
ריחות מעופשים או טחובים בבית הם סימן לנזילת מים איפושהו. שקול הזמנת מומחה איתור נזילות מים על מנת למצוא את המקור. נשימת אוויר לח אינה נעימה ובמידה ואתה סובל מאלרגיות, הלחות באוויר עלולה להשפיע עליהן באופן שלילי.

אי טיפול בנזילות מים בבית יעלה לך באופן בלתי נמנע אלפי שקלים בתיקונים. חסוך את הכסף ודאג לאתר את הסימנים. אם אתה חושד כי יש לך נזילה, אל תהסס והזמן מומחה איתור נזילות מים.

כלי נגישות