אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

משלוחי בלונים לאירועים מיוחדים


בשנים האחרונות נראה כי משלוחי בלונים מחליפים בגאווה את הפרחים המסורתיים שמוכרים לנו מאז ומעולם וזאת בשל האופציות הרבות שבמשלוחי הבלונים. משלוח בלונים לאירועים מיוחדים כמו- ימי הולדת, יום נישואים, חגים וכל תאריך מיוחד אחר, הוא ללא ספק בחירה נכונה מכיוון שבלונים משדרים שמחה, חגיגיות, ססגוניות והמון אהבה. מבין מגוון סוגי הבלונים, תוכלו למצוא בלונים מנופחים בהליום או באוויר ועליהם עיטורים וכיתובים שונים אשר דרכם ניתן להעביר מסר אחד לשני.

למשלוח הבלונים ניתן להוסיף מגוון מתנות קטנות נוספות, אם זה שוקולדים יוקרתיים, מארז יין, תכשירים קוסמטיים, מתנה אישית ועוד מגוון מתנות נפלאות שישדרגו לכם את המשלוח. את הבלונים ניתן לשלוח לאהובים לכל סוג אירוע, החל ממשלוח בלונים ליום האהבה, ליולדת טרייה, לחברים שפתחו משרד חדש, ללקוחות, להולדת בן או בת, להחלמה מהירה, לשדרוג התפקיד בעבודה ולמעשה לכל סוג אירוע מהנה באשר הוא.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים משלוח בלונים?

כאשר מזמינים משלוח בלונים לכל סוג אירוע, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים: ראשית, בלוני גומי אשר מנופחים בגז הליום הינם מחזיקים מעמד כ-8 שעות בטמפרטורה רגילה, אך אם הנכם מעוניינים להזמין בלונים יום קודם או בלונים שיישארו למשך זמן רב יותר, תוכלו להזמין בלוני גומי המנופחים באוויר, שהם מחזיקים מעמד כ-5 ימים, או בלונים מתכתיים שהם מנופחים בהליום ומחזיקים מעמד כ-3 ימים ובאוויר הם אפילו יכולים להחזיק מעמד כחודש ימים.

כלי נגישות