אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מערכת אוסמוזה הפוכה


מתקני מים פילטרים

יש לא מעט שיטות המיועדות לטיהור מים וקבלת מים נקיים וראויים לשתייה. שיטת אוסמוזה ההפוכה, היא פופולרית ומוכרת אשר מאפשרת מעבר של מים דרך כלי מסוים אשר חוסם חדירת חומרים מזיקים אשר נמצאים במי הברז שלנו בבית. את מי הברז אומנם ניתן לראות בכל מקום ולמזוג מים לכוס שתייה ולשתות, אך חשוב לציין כי מי הברז בביתנו מכילים בתוכם רעלים רבים וחומרים שלא תמיד בריאים לגוף האדם. לכן, יש יותר ויותר חברות המציעות מערכות מים שונות כדוגמת מערכת אוסמוזה הפוכה, שתפקידה לטהר את המים, לסנן אותם בקפידה ולהביא לנו מים צלולים וראויים לשתייה.

התהליך של אוסמוזה הפוכה הוא חשוב ביותר, שהרי בו המים עוברים דרך תמיסה מיוחדת דרך מסנן אשר תפקידו ללכוד את התמיסה ולאפשר מעבר של ממס טהור לצד השני, כך מתקבלים מים צלולים ונקיים. התהליך עצמו דורש הפעלת של לחץ על המים המועברים, אך כל זה שווה את ההשקעה הכספית בהתחשב שמדובר בשיטה הפופולרית והטובה ביותר.

מערכת אוסמוזה ביתיות

מערכת אוסמוזה הפוכה אומנם משמשת להתפלת מים, אך ניתן לראות אותה גם במתקני מים בייתים כאחד מהשלבים לסינון מים. למעשה, השלבים לסינון מים הם רבים, והוא אחד מהתהליך החשוב ביותר במתקני מים ביתיים. את מערכת זאת מתקינים בתוך מתקני ברי מים, כך שאין צורך להתקין משאבות מים במתקן.

כלי נגישות