אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מערכות טיהור מים ביתיות


מתקני מים פילטרים

בשנים האחרונות דובר לא מעט על מי הברז במדינת ישראל, שהם לכאורה נראים נקיים וצלולים לעין, אך ברוב המקרים הם מכילים בתוכם חומרים כימים שונים, לכלוך, חול, כלור ועוד מיני מזהמים רבים ונראה כי אף בערים מסוימות בארץ מי הברז אינם מומלצים כלל לשתייה. מסיבות אלו, נראה כי יותר ויותר אנשים מעדיפים שלא לסמוך על מי הברז והם רוכשים מתקני מים או מערכות טיהור מים אשר מכילים בתוכם מסננים שונים ופילטרים שתפקידם לטהר את מי הברז מזיהומים שונים ולהעניק לנו ולילדנו מים צלולים ונקיים כל שעות היום. 

יש לא מעט שיטות המיועדות לטיהור מים, אך בואו נראה את הפופולריות ביותר:

מערכת טיהור מים על ידי פחם – תפקיד הפחם הינו חשוב ביות והוא מטהר את המים ומנקה אותם מכלור ושאר תרכובות אורגניות שונות הנמצאות במי הברז בביתכם.

פוליפרופילן – מדובר ברשת מיוחדת שהיא דומה למסנן ותפקידה לסנן מהמים את הלכלוך הגס המצטבר במי הברז כמו – חלודה, חול, לכלוך גס ועוד.

מערכת טיהור מים אוסמוזה – מערכות האוסמוזה היא הפופולרית והמוכרת ביותר וניתן לראות אותה במתקני מים ביתיים ובמערכות טיהור מים. מערכת זאת הינה מורכבת מסנן מיוחד הנקרא ממבראנה, אשר תפקידו לסנן את המים מחומרים ולהעניק לכם מים צלולים ונקיים ללא טעם לוואי, ללא מתכות, ללא כלור וללא מזהמים שונים.

כלי נגישות