אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מערכות השקיה ממוחשבות


גינות ירוקות ומטופחות, הן ללא ספק חלום של כל אחד, שהרי אין כמו לשבת בגינה ירוקה ומטופחת על ריהוט הגן בימי הקיץ החמימים. אך כידוע, צמחים זקוקים להשקיה וטיפול אינטנסיבי על מנת שיפרחו ויצמחו בצורה מיטבית. לא לכל אחד יש זמן יום יום להשקות את הצמחים בצורה מדויקת, כך שהטכנולוגיה המתקדמת מגיעה כדי לעשות לכולם את החיים הרבה יותר קלים. כיום, תוכלו למצוא מערכות השקיה ממוחשבות ומתוחכמות ביותר אשר ישקו את הגינה הפרטית שלכם בצורה מקצועית ללא התערבות מצדכם.

איך זה עובד?

ראשית, כל מי שרוצה להצליח לתחזק את הגינה באופן מקצועי, חייב להחזיק ברשותו מערכת השקיה מסודרת, אם זה ידנית או ממחושבת, אך כמובן שהטובה ואיכותית ביותר היא הממוחשבת. מערכת זאת כוללת מחשב השקיה ו-ווסת לחץ מים שהם יכולים לחסוך לכם גם במים וגם בכסף רב שמושקע בהם. מעבר לכך, המערכת ממוחשבת הינה כוללת בתוכה גם מונה מים אשר יאפשר לכם שליטה מקסימלית בכמויות המים בהם הנכם משתמשים להשקיה, כך תוכלו לנהל את ההשקיה בצורה חכמה וחסכונית על פי הצמחים שברשותכם בחלקים שונים בגינה.

המערכת הינה מורכבת מצינורות, תשתיות בקטרים שונים והם בדרך כלל טמונים עמוק באדמה. למעשה, מופעל מן טפטפת אשר מגיעה לכל אזור רצוי להשקיה, אם זה בין הערוגות, באזור בית השורשים של הצמחים בערוגות, לצד גזעי העצים, השיחים, בעציצים ובאדניות הנמצאים בגינה.

כלי נגישות