אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מנופים לעבודה בגובה


כאשר מדברים על מנוף זרוע ובכלל כל סוג מנוף, ישר אנו נזכרים במנופים הגדולים שנמצאים באתרי הבניין ומשמשים לצורך הרמת ציוד כבד של חומרי בניין ומטענים על גבי הבניין המוקם, לצורך עבודה קלה יותר לפועלים. אך חשוב לדעת כי יש מגוון רחב של סוגי מנופים  אשר משמשים למגוון צרכים ומטרות שונות ויעילים גם לאנשים פרטיים בעת מעבר דירות ובכלל לכל ענפי התעשייה.

יש לא מעט סוגי מנופים אשר משמשים למטרות שונות, בואו נראה מהם הסוגים ולמה הם משמשים:

מנופי הרמה – הינם יעילים כאשר ישנו ציוד כבד במיוחד שיש להעביר ממקום למקום והם דורשים מנופי הרמה. חשוב לציין כי ישנם מנופים אשר תפקידם להרים מטען כבד באופן קיצוני, וישנם מנופי הרמה שמיועדים להרים עובדים לעבודה בגובה שהם הם בעלי יתרון מיוחד על פני מנופים אחרים. זרוע ההרמה של מנופים אתו, מסוגלים להרים מטען במצב מאוזן לחלוטין וזאת כאשר זרוע ההרמה מורמת כלפי מעלה בצורה בטיחותית ויציבה.

מנוף סל – הינו משמש לעבודה בגובה על מנת להגיע למקומות גבוהים בהם יש צורך לעבוד.  עבודות על מנוף זרוע סל, הוא יעיל במגוון מקרים כמו – עבודת תשתיות בגובה, לצורך עבודה על עמודי חשמל, תליית שלטים, צביעה, ציורי קיר, התקנת מערכות תקשורת, התקנת דוקרנים להרחקת יונים, חיפויים למבנים ועוד מגוון רב של סוגי עבודות. מנוף הסל הינו ייחודי בבטיחותו ובעזרתו למעשה ניתן להחליף את הצורך בפיגומים.

כלי נגישות