אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ממה יש להיזהר


צילום אירועים גדולים

החתונה היא הרגע הכי חשוב בחייו של הזוג הצעיר. ארגון החתונה כרוך לא פעם בדאגות ובקשיים, בהוצאות גדולות, ובחשש שמא לא הכול יהיה מושלם. החתן והכלה היו רוצים שהחתונה שלכם תהיה הכי יפה, עם המוסיקה הכי טובה, עם הפרחים הכי יפים, האוכל הכי טעים, ובעיקר – שלא תקרנה תקלות!
והנה, למרות כל הדאגות וכל ההכנות המדוקדקות, תקלות קורות. אין לך דבר מתסכל יותר מתמונה שלא הצליחה. תארו לעצמכם כלה ביום חופתה, מאופרת וזוהרת, הכי יפה שאפשר, ובתמונת החתונה החגיגית – אבוי, משהו השתבש – היא נראית כמו סבתא שלה…

ומה קרה לחתן? למה לצלם אותו בדיוק ברגע בו הוא מפספס את הכוס? תמונה בודדת לא נורא, אפשר להחליף, אבל סרט וידיאו? תוך כדי הקרנה תופתעו לגלות שדודה רגינה מנהלת ויכוח רם וצורם עם דודה רבקה, ושדוד יוסי טורף את המאכלים בצורה שאיננה מעוררת כבוד. מה קרה לצלם, מדוע הוא לא השמיט את הקטעים האלה?
הצלם לא תמיד מכיר את הטעם שלכם, הוא לא רוצה לטרוח יותר מדי ואולי סתם לא אכפת לו. על מנת למנוע זאת רצוי לראות את סרטון הוידיאו לפני הגרסה הסופית שלו ולהיות שותפים בעריכה.

כדאי גם ליידע את הצלם על מצבים מיוחדים במשפחה – למשל אם אבי הכלה נשוי לאישה אחרת או שלאם יש חבר חדש שהיא התעקשה להזמין לנשף – ולהתייעץ יחד אתו כיצד לרצות את כולם מבלי להעליב אף אחד.
דבר נוסף שיש להקפיד עליו הוא כמות מספקת של גיבויים לצילומים ולדיסקים. אם חלילה תקרה תקלה באמצע הצילום ולא יהיה גיבוי לתמונות, הזוג הצעיר עלול למצוא את עצמו בלי מזכרת ליום הגדול בחייהם!

כלי נגישות