אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

ממה יש להיזהר בתחום פתיחת המזל


מתקשרת - הילרית - מדיום - מיסטיקנית - יועצת רוחנית - פתיחת מזל

יותר מאשר בכל תחום אחר, תחום פתיחת המזל הרה סכנות. מספר השרלטנים והמתחזים גדול לאין ערוך ממספרם של אנשי מקצוע רציניים. העיתונים והאינטרנט מלאים במודעות מסוג: …פותחת הקלפים הידועה ביותר … מומחה בקבלה מעשית ישנה את חייכם ואת גורלותיכם… אנחנו נעזור לך להגיע להצלחה… וכך הלאה וכך הלאה.

הרבה מיסטיקנים טועים ומטעים!

יש המציגים עצמם כמיסטיקנים בעלי כוחות-על, ולמעשה הם מטפלים באנשים באמצעות תבלינים ו/או חומרים לא יעילים שאותם ניתן להשיג בכל מקום בחנויות לתבלינים ותמציות. לאנשים אלה אין את הידע הדרוש ואת היכולת להבין את יסודות הרוח וחומר, ולא את הכלים לטיפול במי שמתפתה לפנות אליהם. שומר נפשו ירחק מהם. אבל גם פותחי מזלות מהיימנים ורציניים אינם חפים מסכנות. השפעתם על הפונים אליהם עלולה להיות הרסנית. אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים מדי בפעילות במישור הפנימי, עד כדי כך שתזניחו את ענייני היומיום – עבודתכם, משפחתכם ואפילו בריאותכם. רוחניות בריאה דורשת לקיים איזון בין המישור הרוחני-הפנימי לבין חיי יום יום.

פתיחת מזל בקלפים

קלפי הטארוט הם אחת הדרכים המובהקות לקבלת תשובות לשאלות המטרידות אותנו. אולם, יש להימנע מלשאול את הקלפים שאלות פסיביות אלא להגדיר נכון ולדייק בשאלה. כך למשל לא אשאל "האם מצבי הכלכלי ישתפר השנה?" אלא "איזה צעד אוכל לעשות לשיפור מצבי הכספי." דברים אינם קורים מאליהם, ומאחורי כל שאלה פסיבית מסתתרת השאלה האמיתית אותה צריך לשאול. במקום לשאול "האם מצבי הכלכלי ישתפר השנה?" ננסה לגלות ולהבין מה בעצם אנחנו רוצים לעשות כדי לשפר את מצבנו הכלכלי? לקבל קידום? לבקש הלוואה בנק? לצמצם את ההוצאות? אלו הן השאלות הנכונות וזו העזרה שהקורא בקלפים יכול לתת. כשאנו שואלים שאלה פסיבית, כמו "האם אעבור דירה"? לא רק שבכך בעצם נקבל לגיטימציה להמשיך להיות פסיבים ולא לנקוט פעולה מעשית, אלא גם נמנע מלקבל את העזרה שהקורא בקלפים יכול לתת לנו.

כשניגשים לקריאה בקלפים חייבים גם להגדיר את תקופת הזמן של השאלה. כך נוכל לתחום את השאלה למסגרת זמן, לבקש ולקבל מסר מדויק למסגרת זמן זו, וגם להעריך מתי זה עומד לקרות. שהרי, אם נפריח שאלה כללית כמו "האם אמצא זוגיות?" הרי ייתכן שמציאת הזוגיות תתרחש לא כפי שאנו מצפים אלא בעוד עשר או עשרים שנה…הדברים אמורים גם לגבי סוגים אחרים של פותחי מזלות. אם נגדיר לעצמנו בדיוק מה אנו רוצים ובאיזו מסגרת זמן ונדע לשאול את השאלות הנכונות, גדולים סיכויינו לקבל עזרה ממשית בעת הפנייה לפתיחת מזל.

כלי נגישות