אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מי הם יועצי ההשקעות הטובים ביותר?


מי יכול לעסוק בייעוץ להשקעות ?

על מנת לעסוק בייעוץ להשקעות חייב אדם להיות בעל רישיון של יועץ השקעות מטעם הרשות לניירות ערך. רוב היועצים עובדים מטעם הבנקים, אולם ישנם גם יועצי השקעות שעובדים באופן עצמאי. הם יכולים לעבוד בחברה בעלת רישיון יועץ או בחברה בעלת רישיון לניהול תיקים העוסקת גם בייעוץ, וכן כעובדים או כשותפים בחברה שהיא בעלת רישיון לנהל תיקי השקעות.
חובת הרישוי חלה על כל מי שמעוניין לעסוק בייעוץ השקעות או בניהול תיקי השקעות. החובה מוסדרת בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות ( התשנ"ה-1995). על בעלי הרישיון חלות כל החובות הנובעות ממספר רב של חוקים כלליים: חוק החוזים, פקודת הנזיקין, חוק השליחות, חוק העונשין, חוק הגנת הפרטיות וחוק איסור הלבנת הון. קיימים גם חוקים המיוחדים לנושא הייעוץ להשקעות: חוק ניירות ערך וחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות ובניהול תיקי השקעות. עם זאת, ישנם מספר עיסוקים שאינם דורשים רישיון של "יועץ השקעות", וגם אנשים פרטיים שבקיאים בתחום רשאים להגיש ייעוץ כזה.

במה ניכר יועץ השקעות טוב?
• יועץ השקעות טוב יסייע לנו לקבל את ההחלטות הנכונות בניהול נכסינ;
• יועץ השקעות טוב יעזור לנו בהרכבת תיק השקעות נבון, בהגדרת מדיניות ההשקעה ובהחלטה על הרכב ההשקעות ועל גודלן;
• יועץ השקעות טוב יהיה בקי בטכנולוגיה ובמקצועיות של חדרי העסקאות ובעל ידע להתאים לנו את פתרונות ההשקעה המתאימים ביותר עבורנו.
• יועץ השקעות טוב ימנע מאתנו להיכנס לעסקאות שהרווחיות שלהן מפוקפקת, להקשיב להבטחות שאין להן כיסוי ולהניח את כספנו על קרן הצבי.

באתר 2144 תמצאו מבחר ומגוון רב של יועצי השקעות שעונים על כל הדרישות הנ"ל, ומתוכם תוכלו לבחור את יועץ ההשקעות המתאים לכם ביותר.

כלי נגישות