אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מילוי קמטים בבוטוקס


אם בעבר טיפולי בוטוקס היו נחלתם של אנשים אמידים, כיום הדבר הוא שונה לחלוטין ונראה כל אישה יכולה להרשות לעצמה טיפולים אסתטיים כדי להצעיר את עור פניה. אך לא די בזאת, גם גברים רבים מודעים ליופי של פנים צעירות וחלקות ללא קמטים, וגם הם מתעניינים בטיפולים להעלמת קמטים וקבלת מראה צעיר ומושלם. תחום זה התפתח רבות בשנים האחרונות וניתן למצוא מבחר רב של טיפולים אשר מתאימים להעלמת קמטים. אחת השיטות הפופולריות בתחום היא – מילוי קמטים על ידי בוטוקס אשר מאפשר קבלת פנים צעירות מרעננות ויפות בדיוק כפי שכל אחד חולם.

כיצד זה עובד?

טיפולי בוטוקס המדוברים, חייבים להיעשות רק על ידי רופאים מוסמכים לעסוק בתחום ולא על ידי קוסמטיקאיות, שהרי מדובר על פעולה מורכבת הטומנת בתוכה ידע רב ולימוד מעמיק של התחום. רופאים המתמחים במילוי בוטוקס מזריקים לעור במקום הרצוי חומר בכמות מדויקת ונכונה בדיוק במקומות בהם ישנם קמטים או קמטוטים קטנים אותם ברצונכם להעלים לחלוטין ולקבל עור מתוח, חלק וטבעי לחלוטין. טיפולי בוטוקס הם ידידותיים ופשוטים יחסית לטיפולים שהיו בעבר על ידי ניתוחים שונים וכבר בתום הטיפול בראשון תוכלו לשוב לשגרת היום יום ללא צורך בתקופת החלמה ארוכה .

את תוצאות הטיפולים ניתן לראות כבר לאחר כמה ימים, אך כמובן שיש לחזור על הטיפול על פי המלצות הרופא כדי לקבל את המראה הרצוי.

כלי נגישות