אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מזגנים – הכנה לקיץ


טכנאי מזגנים - תיקון מזגן

קיץ. 33 מעלות צלסיוס ו60% לחות. אתה ניגש למזגן, לוחץ על מתג ההפעלה והפלא ופלא, המזגן לא עובד. הטכנאי מגיע ואתה מחזיק אצבעות ומקווה לא לקבל את החדשות הרעות בנושא מזגנים – תיקון מאסיבי של המזגן אשר יעלה לך כמה מאות שקלים והחדשות הרעות יותר האומרות שהמזגן שבק חיים באופן מוחלט וכי עליך לרכוש מזגן חדש.

החדשות הטובות הן כי נכון לרגע קריאת המאמר מדובר במצב היפותטי בלבד. על מנת מלהגיע למצב בו זה קורה באמת, יש מספר צעדים בהם ניתן לנקוט בשביל להכין את המזגן לתפקוד נאות בקיץ. הצעד הפשוט ביותר הוא ניקוי רשתות הפילטרים במזגן ותיקון מזגנים . העזר במדריך למשתמש לקבלת הסבר לגבי אופן הסרת וניקיון רשתות הפילטרים. וודא כי הם יבשים לחלוטין בטרם אתה מחזיר אותם למקום. בנוסף, מומלץ לנקות מדי פעם את הקבל מדחס. זהו הקופסא הגדולה המוצבת בסמוך למזגן, מחוץ לביתך. השתמש במאבק או מטלית לניקוי הלכלוך שהצטבר, ובמידת הצורך, בצינור מים לניקוי הלהבים, רק וודא כי כיבית תחילה את המזגן וכמובן, המתנת לייבוש מלא בטרם הפעלתו.

במידה ומדובר במזגן ישן, או שמא אינך בוטח במיומנויות התחזוקה שלך, מומלץ להזמין טכנאי מזגנים אשר יבצע תיקון מזגנים ויוכל לנקות רשתות הפילטרים ו/או להחליפם במידת הצורך על מנת לאפשר למזגן להמשיך לפעול ביעילות. הרווח בטיפול המונע למזגן יהיה כולו שלך, שכן אתה מבטיח תפקוד תקין של המזגן והארכת תוחלת החיים שלו בפעולה פשוטה ולא יקרה במיוחד. לעומת זאת, אם תבחר להזניח, אתה עלול למצוא את עצמך במצב מורכב ויקר, אשר במידה ותאלץ להחליף מזגן, תצטרך להמתין בחום הכבד של הקיץ הישראלי מספר ימים עד להתקנה ולהפעלה של מזגן חדש.

כלי נגישות