אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מה עושים כאשר המקרר מפסיק לפעול?


מקרר הוא חלק נפרד מחיינו ונראה כי ברגע של תקלה אנשים נותרים חסרי אונים מול כמות אוכל רבה שהולכת ומפשירה וכמובן מתקלקלת, שהרי המזון המאוחסן לא יכול לשמור על טריותו ללא קירור נאות, במיוחד בימי הקיץ החמים. החדשות הטובות שניתן בקלות לטפל בתקלה בקלות רבה על ידי הזמנת טכנאי מקררים.

כאשר מתגלה תקלה במקרר, הצעד הראשון שיש לבצע הוא – לבדוק ולהבין מהי הבעיה בדיוק ומהיכן היא נובעת, שהרי יש אינספור חלקים אשר עשויים להתקלקל בדרך זו או אחרת ולגרום לבעיה במערכת הקירור. ברגע שתדעו פחות או יותר את המקור לבעיה, תוכלו לנקוט בצעדים הנדרשים לטיפול וכמובן לברר אודות מחיר התיקון אצל טכנאי מקררים.

מהן הבדיקות שיש לבצע?

יש מספר בדיקות שניתן לבצע באופן עצמאי על מנת לגלות את סוג התיקון הנדרש. למשל, אם ישנו גורם זר החוסם את אחד המאווררים, זה אומר כי כל המנגנון אינו מקבל את זרימת האוויר הנדרשת עבור הקירור, דבר זה הינו מוביל להתחממות יתר ולכיבוי אוטומטי של המקרר. מעבר לכך, התחממות יתר של מנגנון המקרר, יכול לגרום למדחס לחדול מלפעול עד להתקררות המנגנון. דבר נוסף, אם נוצרת הצטברות של קרח במקפיא, סימן זה עלול לגרום למגוון בעיות בתרמוסטט או בבקרה של מערכת ההפשרה המובנית במקרר אשר משפיעים באופן ישיר על תהליך הקירור הכללי של המקרר

כלי נגישות