אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מדריך כושר אישי


המודעות הרבה לשמירה על כושר גופני עושה את שלה ונראה כי אנשים רבים מבצעים פעילות גופנית, אם זה באופן עצמאי על ידי ריצה, על ידי פנייה למכוני כושר וקאנטרי הפרוסים ברחבי הארץ או על ידי מדריכי כושר אישיים המבצעים אימונים אחד על אחד. מאמן כושר אישי, הוא לא טרנד חולף ונראה כי בשנים האחרונות גובר הביקוש למאמנים אישיים בשל היעילות שלהם ביחס לקבוצות וחוגים. למעשה, מדובר במאמן המכין לכם תכנית אימונים אישית לצורך ירידה במשקל, חיטוב, עליה במסת שריר, או פעילות ספורטיבית בשל כאבי גב או כאבים שונים בגוף.

ירידה במשקל וחיטוב הגוף הוא לא קסם ולא נעשה ביום אחד, הוא דורש התמדה רבה וביצוע פעילות ספורטיבית נכונה ומבוקרת לפחות 3-4 פעמים בשבוע כדי להגיע לתוצאות רצויות. אם כך, מאמן כוש אישי יוכל לבצע עמכם תרגילים הכוללים ריצות בפארקים או ביצוע אימונים במכשירים באופן מבוקר ונכון. היתרונות במאמן אישי, שהוא צמוד אליכם ובודק כי אתם מבצעים את הפעילות בצורה נכונה, כזאת שלא תגרום לכם לפציעות בעת הפעילות.

בחירת מאמרן אישי, היא לא עניין של מה בכך ודורשת שמית לב לכמה פרמטרים חשבים: מקצועיות, סבלנות, כימיה ובכלל אדם שתחושו נוח בקרבתו. מסיבות אלו, חשוב לבחור במאמן שיוכל להכיר את המגבלות שלכם, אך יחד עם זאת לא יוותר לכם בעת האימון עד שתגיעו לתוצאות הרצויות.

כלי נגישות