אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

מגנטים לאירועים, איך זה עובד?


מגנטים לאירועים

כיום, קיימות חברות רבות המתעסקות בצילום אירועים ומעניקות כחלק מהחבילה מגנטים לאירועים, על מנת שאורחי האירוע יוכל לשוב לביתם עם מזכרת נהדרת מהאירוע שלכם. המבחר בתחום הצלמים בשוק הוא עצום ובהחלט קיים קושי רב בבחירת חברה שהיא גם מתמחה בצילום אירועים וגם בהדפסתם בצורה מקצועית עם חומרים איכותיים, כאלה שלא יתקלפו לאחר כמה ימים. אז בואו נראה כיצד זה עובד- ראשית, יש כמה צלמים אשר מסתובבים בין האורחים ומתעדים את האירוע מזוויות שונות. צלם מגנטיים, מצלם ברחבת האולם ולאחר מכן הוא נכנס לחדר צדדי בו יש מכשירים מיוחדים אשר מדפיסים את התמונות על גבי מדבקות מיוחדות.

לאחר הדפסת התמונות על גבי המדבקות, מדביקים אותם על גבי לוח שהוא מגנט ומבצעים חיתוך מדויק של הפלטה על ידי מכונת חיתוך. לאחר תהליך זה, הצלם מדביק את התמונות על גבי לוח גדול הממוקם לרוב ברחבת הריקודים, כך שכל אורחי האירוע יוכלו לגשת ללוח ולקחת לעצמם את המגנטים עם התמונות שלהם.

לכאורה, דבר זה נשמע תהליך פשוט, אך לא כך הדבר. על הצלם לבחון את התמונות ולבחור את הטובות ביותר שיודפסו ואם קיימים כמה אנשים בתמונות הוא משכפל את התמונה, אך שכל אחד יוכל לקחת לעצמו את המגנט ולהדביקו בגאווה על המקרר בביתו.

כלי נגישות