אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

למי כדאי לפנות לצורך פתיחת מזל


מתקשרת - הילרית - מדיום - מיסטיקנית - יועצת רוחנית - פתיחת מזל

בעלי מקצועות שונים בקרב פותחי מזלות:

עין הרע
אחד המאפיינים השכיחים ביותר בפנייה לפתיחת מזל הוא שחרור מחסימת עין הרע. עין הרע היאיכולתו של אדם אחר להשפיע לרעה על חיינו. ההשפעות השליליות של עין הרע באות לידי ביטוי בחיי היום יום, והן יכולות לקבל צורה של חוסר יכולת ביצירת קשר זוגי, של תחושות שליליות ושל חוסר הצלחה כלכלי וכללי. עכבות מסוג זה מכונות "חסימה", החסימה לובשת צורות רבות, כמו אי יכולת להיכנס להריון, למרות שהכול מצביע על תקינות, מריבות ממושכות בבית עם בן הזוג או ההורים, ואף פגיעה גופנית בבני הבית. בעל המקצוע שעיסוקו בחסימת עין הרע אמור להיות מסוגל לבטל את החסימה ולשחרר את הפונים אליו מתופעות אלה.

טיהור הבית
בעלי מקצוע רבים בתחום פתיחת המזל עוסקים בטיהור הבית מהשפעות שליליות. טיהור הבית מכניס אור ואנרגיה חיובית לבית ולעסק, מעניק הקלה ותחושה טובה לדיירי הבית, לבני המשפחה או לפקידים ולעובדים בבית המסחר. כולנו סובלים מפעם לפעם מירידת עצמת האנרגיה הפנימית, שמתבטאת בעייפות, בכבדות, בדיכאון ובתחושות לא נעימות. אנרגיה שלילית זו עלולה לפגוע בפרנסה, בבריאות וביחסים עם בני הזוג. לא פעם אין לתופעות אלה הסבר במדע וברפואה. עזרה מקצועית בטיהור הבית תשפיע בקלות ובמהירות ובתוצאות מיידיות.

קמעות וסגולות
מאז ומתמיד חיפש האדם את המזל וההצלחה. אחת הדרכים לשנות את המזל לטובה היא לפנות לבעלי הקמעות. לכל הדתות והעמים יש מתקיני קמעות וסגולות. קמעות להצלחה בעבודה, להצלחה באהבה, לבריאות, למציאת בן או בת זוג, ולחיי אושר ועושר. הדת היהודית איננה נופלת מעמים אחרים בהכנת סגולות וקמעות. הקמעות והסגולות מהדת היהודית מכילים בדרך כלל תפילה או ברכה, ומרחיקים השפעות רבות מאלה הנושאים אותם.
כישוף

לא, אנחנו לא מייעצים לכם לפנות למכשפים, אלא רק להסביר בכמה מילים מהי בעצם פעולת הכישוף. הכישוף הוא פעילות שנועדה להשפיע על המציאות באמצעים על טבעיים. המונח כישוף מתייחס לפולחנים שמטרתם לבצע קסם. במונח "כישוף" טמון דימוי שלילי, כפי שהוא מתבטא למשל באגדות הילדים בדמותה של המכשפה הרעה.

המונח "כישוף" שימש כמושג שלילי המאפיין פולחנים פגאניים ועבודת אלילים. אולם כישוף יכול להיות גם מילה נרדפת לפעולות מאגיות שאין אנו מבינים אותן. שאמנים אינדיאנים שעוסקים בכישוף מסוגלים לרפא מחלות שהמדע טרם מצא להם תרופה. הם יכולים לחזות את העתיד בדייקנות ואף להבריח את הרוחות הרעות (צורה של "טיהור הבית" המוכרת גם אצלנו). בחברה המערבית המודרנית כישוף הוא בעצם צורה של רפואה אלטרנטיבית. אל כן אל לנו לחשוש מפני "מכשפים" למיניהם.

כלי נגישות