אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

לוכדי נחשים בעל היתר


נחש הוא לכל הדעות בעל חיים שוודאי אף אדם לא ירצה שהוא יכנס לביתו או לחצר ללא הזמנה רשמית, טוב כמובן שישנם אנשים שמגדלים נחשים בביתם, אך הם יודעים כיצד לגדל אותם וסביר להניח שאלו לא נחשים מסוכנים, אך כמובן לא על כך מדובר. יש לא מעט סוגי נחשים בטבע, חלקם ידידותיים וחלקם מסוכנים – מאוד. אך אדם ללא ידע מעמיק בתחום זה לא תמיד יידע אם מדובר בנחש מסוכן או ידידותי. לכן, בכל הופעה של נחש, תמיד כדאי להיעזר בלוכד נחשים מומחה בתחום זה. נחש, הוא למעשה ניזון מחולדות, עכברים, לטאות ציפורים וחרקים שונים, כך שברוב המקרים הוא יכול למצוא אותם בסמוך לבניני מגורים בהם הוא יוכל למצוא את מזונו.  

על פי החוק, נחש – היא חיה מוגנת, ועל פי החוק אסור להרוג נחש וזאת  מפני שיש זנים מסוימים אשר נמצאים בסכנת הכחדה. מעבר לכך, נחשים מהווים תפקיד חשוב במערכת האקולוגית, שהרי אם יכחידו את כלל הנחשים בעולם ישבר האיזון האקולוגי ששומר על אוכלוסיית מכרסמים מבוקרת והדבר עלול להביא להתרבות יתר של מכרסמים מסוכנים כמו חולדות ועכברים. חשוב לציין כי ריבוי של מכרסמים מסוכנים, כמו- חולדות יכול להוות מקור לבעיות רבות, אם זה למחלות, זיהומים ופגיעה בחקלאות ובמזון.

מסיבות אלו, על כתפי לוכד נחשים מונחות משימות רבות, גם לתפוס את הנחשים כדי שלא יהוו מטרד לאדם וגם לשמור על אוכלוסיית נחשים בריאה על ידי לכידתם בצורה של תפגע בהם ולאחר מכן לשחרר אותם בטבע במקומות מרוחקים ממשכני אדם.

כלי נגישות