אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כיצד עובד תהליך טיפול פדיקור רפואי?


פדיקור רפואי נועד לאנשי אשר סובלים ממחלות שונות בכפות הרגליים והוא נועד גם למנוע אותם בעתיד, הרי כאשר שומרים היטב על היגיינת כפות הרגלים ומבצעים טיפולי מנע שונים, יכולים להפחית מחלות שונות שעלולות להופיע עם השנים. הטיפולים הינו נעשים על ידי קוסמטיקאיות מובחרות אשר למדו היטב את התחום והוסמכו לעסוק בתחום זה.

איך זה עובד?

ראשית, על האביזרים והמכשירים השונים להיות נקיים וסטריליים ועל הקוסמטיקאית לחטא אותם היטב בין מטופל למטופל כדי למנוע העברת מחלות וזיהומים. בתחילת הטיפול, המטופל יטבול את כפות רגליו במים חמימים ונעימים והקוסמטיקאית תוריד בעזרת סכינים ומשייפים מיוחדים את העור הקשה שהצטבר על כף הרגל ועל האצבעות. לאחר מכן, הקוסמטיקאית תקצץ את ציפורניו של המטופל ותשייף את ציפורנים לקבלת מראה אסתטי. במידה ומדובר בבעיה עמוקה יותר וכאבים שונים בכפות הרגליים, ניתן להוריד שכבות נוספות של העור, אך כמובן על פי שיקול דעתה של הקוסמטיקאית.

פדיקור רפואי עוסק במגוון רב של טיפולים הכרכיים שזקוקים להתייחסות רצינית יותר כמו בעיות רפואיות שונות כדוגמת – פטרת הציפורניים, ציפורן חודרנית ועוד בעיות רפואיות שונות, שאז הרגל של המטופל תשהה זמן רב יותר במים חמימים, עד שהציפורן תתרכך ואז הקוסמטיקאית תוכל להסיר את  הציפורן ולגזור אותה וכמו לטפל בעור שהצטבר במקום.

כלי נגישות