אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כיצד נמנע תקלות


מתנפחים וג'ימבורי לאירועים - השכרת מתנפחים לאירועים

הפעלת ילדים במתקנים כרוכה תמיד בסכנה מסוימת. ילדים מטבעם קופצניים, מתלהבים ספונטנים, הם אינם מבחינים בסכנה ואינם יודעים לזהות אותה. משום כך מתקני השעשועים בגני הילדים ובגינות הציבוריות נתונים תחת תווי תקן מחמירים וביקורת קבועה. לא כל שכן כאשר מדובר במתקנים מתנפחים, שהרבה פעמים מופעלים בתוך בריכות מים ומחייבים שהקטנים יידעו לשמור על שיווי משקל, לקפוץ מבלי להיפגע, לשחות ולצלול.

כשאתם מזמינים חברה שמפעילה משחקים מתנפחים וג'מבורי או שוכרים את הציוד להפעלה עצמית, נסו להתרשם מי האדם שעימו אתם מדברים. האם הוא מפזר הבטחות גדולות שספק אם יהיה להן כיסוי? האם הוא מייחס חשיבות לנוהלי הבטיחות או נוהג בהם זלזול? והעיקר: אל תתביישו לבקש לראות את פוליסת הביטוח. הפוליסה צריכה להכיל ביטוח צד ג' ואחריות מקצועית; וכן פירוט הפעילות שבגינה יוקנה הביטוח: הביטוח חייב לחול על הפעלת המתקנים המתנפחים ומתקני השעשועים, וכן על פעילויות הג'מבורי ועל דוכני המזון. האישורים צריכים להיות חתומים על ידי הרשויות המוסמכות לפעילויות מסוג זה.

כיצד נמנע תקלות

בררו כמה משתתפים יגיעו למסיבת היום הולדת, והאם הם יודעים לשחות?
בדקו מה הם המידות של הבריכה ובאילו שעות ניתן להפעיל את המתקנים בלי להפריע למתרחצים אחרים.
בדקו את המידות של המתנפחים ואת גובה צריכת החשמל שלהם.
דרשו מפעיל צמוד ומורשה לכל מתקן ומתקן.
דאגו לבדוק שהחברה מצוידת בכל אישורי הבטיחות הנדרשים להפעלת המתקנים המתנפחים, ומלווה בצוות בוגר שאחראי על התפעול ועל ההשגחה.
ועל מנת למנוע עגמת נפש, דרשו מסמך כתוב ובו הצעת המחיר ופירוט כל מה שהחברה מציעה. כך תוכלו להיות בטוחים שכל ההבטחות קוימו.

אם דאגתם לכל אלה, תוכלו עכשיו ליהנות יחד עם ילדיכם בראש שקט.

כלי נגישות