אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כיצד לבחור מנעולים ודלתות


מנעולן-פורץ-מנעולים

דלתות נחלקות לשתי קבוצות עיקריות: דלתות פנים ודלתות חוץ. אם אתה בונה או משפץ בית או משרד, נושא הדלתות יהיה ככל הנראה הדבר האחרון שתחשוב עליו, אך למעשה צריך להיות בעדיפות ראשונה. דלת הכניסה הינה למעשה הדבר הראשון אשר האורחים שלך, בין אם מדובר בלקוחות וספקים או חברים ומשפחה, רואים. כאן נוצר הרושם הראשוני שלהם לגביך. דלת בלויה ורעועה עלולה להרתיע לקוחות פוטנציאלים ואילו דלת כניסה מעוצבת וייחודית תסקרן רבים לגביך והאנשים העובדים איתך.

דלתות פנים חשובות אף הן. אם בעבר הסתפקו רבים בדלתות הלבנות הפשוטות עם המשקופים התואמים הרחבים, כיום ישנו מגוון עצום של דלתות פנים ההופך אותן לחלק בלתי נפרד ואף משלים לעיצוב הכללי של הבית.

אין דלת בלי מנעול

המצב הכלכלי בארץ ובכל העולם למעשה איננו פשוט, ולא מעטים הם האנשים הבוחרים ללכת בדרך הקלוקלת של מעשים פליליים הכוללים גם פריצות לבתים ומעשי ביזה. משום כך, רכישת דלת כניסה מפלדה מסיבית אינה מספיקה ועל מנת להשלים את הרכישה, הצעד הבא לאחר בחירת הדלת יהיה לבחור מנעול.

מגוון הסוגים של מנעולים עבור דלתות פנים ודלתות חוץ הינו עצום. ניתן למצוא מנעולים מתקדמים טכנולוגית הפועלים בהקשת קוד, העברת כרטיס מגנטי או טביעת אצבע וכמובן מנעולי צילינדרים מתוחכמים עם מנגנונים מיוחדים נגד פריצות.

כאשר ניגשים לבחור דלתות או מנעולים, מומלץ לקחת מספר הצעות מחיר לרכישה והתקנת דלתות ומנעולים ולבחור את ההצעה הטובה ביותר בהתאם לתקציב שנקבע מראש, צרכי הביטחון של דיירי הבית או עובדי המשרד וכמובן הטעם האישי והקו העיצובי של המבנה עצמו. לא לשכוח לדרוש תעודת אחריות חתומה ומפורטת עם תאריך ופרטי קשר להזמנת שירות.

כלי נגישות