אנשי המקצוע מגיעים אלייך מיד 24 שעות ביממה

כיצד לבחור מחשב נייח


טכנאי מחשבים מומלץ

במידה וכבר יש לך מחשב נייח, הצעד הראשון שלך צריך להיות לשקול לשדרג אותו במקום להחליפו באופן מוחלט. אם כל מה שהמחשב צריך הוא כונן קשיח נוסף או צורב דיסקים, השדרוג יהיה חסכוני הרבה יותר מרכישת מחשב שלם וחדש. במידה והמחשב שלך הפך להיות בלתי אמין ורשימת הדרישות שלך אורכת יותר משדרוג פריט אחד או שניים, או שמא ישנה תוכנה מסויימת שאתה חייב להריץ והמחשב הנוכחי לא מסוגל לעמוד בדרישותיה, הרי שהתשובה ההגיונית היא רכישת מחשב נייח חדש.

בחנות, גש לבדוק את המחלקה של מחשבים ניידים תיקון ומכירה.

מחשב נייח אמנם עולה כמה מאות שקלים פחות, קל לשדרוג, להרחבה ולתיקון, מציע אפשרויות ארגונומיות טובות יותר כגון מקלדת נוחה, מסך גדול יותר ואיכות שמע טובה יותר, אך במידה וניידות וקומפקטיות הינן דרישות על עבורך, כדאי לך לשקול לרכוש מחשב נייד.

בחר על פי מותג.

סקרים דעת קהל ובין המותגים השונים מראים בעקביות הבדלים מהותיים באמינות ובתמיכה הטכנית בין מותגי המחשבים השונים, חלקם יקר יותר מאחרים. אלו גורמים חשובים העשויים לסייע לך כאשר ההכרעה שלך תצטמצם לשני מחשבים המצויידים באופן דומה ומשוייכים כל אחד למותג אחר.

בחר בין מחשב בהרכבה אישית לבין מחשב 'מן המדף'.

מחשבים מן המדף ניתן למצוא בכל חנות מחשבים או ישירות דרך האינטרנט, מוגדרים עם התכונות והאפשריות אשר היצרן קבע עבור צרכנים ממוצעים. רכישת מחשב בהרכבה והגדרה אישית מאפשרת לך לבחור את המרכיבים השונים עבור המחשב שלך ובמקרים רבים אף מוזילה את העלות הסופית שלו, שכן אתה קובע מה יהיה בו וחוסך לא מעט על דברים אשר במחשבים מן המדף היו מחייבים אותך לשלם.

כלי נגישות